Web Analytics Made Easy - Statcounter

متیس ده لیخت، مدافع جوان و با استعداد آژاکس تایید کرد که ترجیح می‌دهد با حکیم زیاش هم تیمی باشد تا لیونل مسی و کریستیانو رونالدو.

به گزارش "ورزش سه"، ده لیخت روز گذشته به عنوان پسرطلایی اروپا معرفی شد و عنوان بهترین بازیکن زیر 21 سال را از نشریه توتو اسپورت دریافت کرد. درخشش او در آژاکس باعث شده تا تیم‌های بزرگ به دنبال جذب او باشند و پیشنهاداتی برای جذب او ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدی ترین مشتری او بارسلونا است و حتی صحبت از توافق دو طرفه نیز مطرح شده ولی ده لیخت تاکید کرد که ترجیح می‌دهد در آژاکس بماند.

 

او در پاسخ به اینکه دوست دارد با مسی هم تیمی شود یا رونالدو، گفت:" من ترجیح می‌دهم با زیاش در آژاکس هم تیمی باشم تا رونالدو و مسی.

 

 

 

 

یوونتوس؟ فعلا به نقل و انتقالات فکر نمی‌کنم. ایتالیا کشور فوق العاده ای برای فوتبال بازی کردن است ولی تمرکز من فعلا روی حال حاضر است. من فعلا به جدایی از آژاکس فکر نمی‌کنم و درباره لیگی که در آینده در آن حضور خواهد داشت هم همینطور."

 

ده لیخت درباره تقابل با رئال در چمپیونزلیگ گفت:"  کار خیلی سختی مقابل بهترین تیم جهان پیش رو داریم ولی به خودمان اطمینان داریم. می‌توانیم رئال را شکست داده و توانایی‌هایمان را به تمام جهان نشان دهیم."

آژاکس بارسلونا یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آژاکس بارسلونا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار تاریخی رونالدو در باتلاق مسکو

بازدید 9 سال ۱۹۹۸ در چنین روزی و در بازی برگشت نیمه‌نهایی جام یوفا، رونالدوی برزیلی یا رونالدو لوئیس نازاریو ده لیما این گل زیبا را در چمن افتضاح و وحشتناک تیم اسپارتاک مسکو به ثمر رساند و اینتر را به فینال و در نهایت قهرمانی رقابت‌ها هدایت کرد. این گل تکنیکی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اکیپ خبر داد؛ زیدان منچستریونایتد را به بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد
  • (عکس) جشن تولد دختر رونالدو
  • برتری 5-2 آژاکس مقابل بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (1995/4/19) / فیلم
  • گلایه پورموسوی از گل‌گهری‌ها
  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • بوکرتی: دوست‌ دارم شاهد بازگشت هاردی بویز به WWE باشم
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ به زودی میزبان هنیه خواهم بود
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد
  • شاهکار تاریخی رونالدو در باتلاق مسکو
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟