Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، اسماعیل نجار، رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: اکثر کشورهای آسیا و اقیانوسیه را  کشورهای در حال توسعه تشکیل می دهد که از آسیب پذیری زیادی نسبت به حوادث برخوردارند لذا در کنار تلاش  کشورها، سازمان های بین المللی نیز باید بر مقابله با علل ریشه ای ریسک حوادث از جمله فقر، شهرنشینی سریع و بی برنامه، مدیریت ضعیف کاربردی زمین و تغییرات اقلیمی که در چارچوب سندای نیز مورد تاکید قرار گرفته، تمرکز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ایجاد و تقویت مراکز منطقه در موضوعات مختلف در این جغرافیا و در ترویج مشارکت ما و کاستن از سنگینی بار حوادث موثر است، لذا تقویت این مراکز از جمله مرکز مدیریت اطلاعات حوادث آسیا- اقیانوسیه یک ضرورت است.

ادامه دارد...

 

خبرنگار: هدی نتاج

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقیانوسیه سازمان های بین المللی شهرنشینی مدیریت بحران آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت مدیریت تقاضا و اصلاح الگوی مصرف آب آشامیدنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، علی جان صادق پور افزود::همزمان با اجرای طرح‌های تأمین آب، تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی مناسب در زمینه مدیریت مصرف آب هم الزامی و مکمل فعالیت‌هاست.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب فارس ادامه داد: کاهش بارندگی‌های سالانه و پراکنش نامناسب بارش‌ها در بیشتر شهر‌ها و روستا‌های استان موجب شد تا دوران پرکاری در حوزه تأمین آب سپری شود.
صادق پور اظهار داشت: تنش آبی در ۴۸شهر و۶۱۹ روستای استان در آستانه تابستان گذشته از مهمترین چالش‌های شرکت آبفا استان در سال ۱۴۰۲ بود.
صادق‌پور افزود: با توجه به رویکرد وزارت نیرو در دولت سیزدهم مبنی بر تسریع در محرومیت‌زدایی ورفع تنش آبی در مناطق محروم، اقدامات بی‌سابقه‌ای در سال گذشته در استان صورت گرفت که حفر، تجهیز، کف‌شکنی و مهندسی مجدد ۲۴۰ حلقه چاه آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های استان از این اقدامات به شمار می‌رود.
مدیر عامل شرکت آبفا فارس اعلام کرد: در سال گذشته حفر، تجهیز، کف‌شکنی و مهندسی مجدد ۲۴۰حلقه چاه آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های استان انجام شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری گردانندگان دو صفحه ضد امنیتی در قزوین
  • صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه
  • جنگل‌زدایی وسیع با جاده‌سازی‌های غیرقانونی
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • روابط خارجی استان قزوین با کشورهای خارجی تقویت می شود
  • ضرورت جانمایی مراکز امدادی در مسیر همایش سالگرد شهدای بازی دراز
  • ضرورت مدیریت تقاضا و اصلاح الگوی مصرف آب آشامیدنی
  • مدیریت بحران آبفای یزد در آماده باش کامل