Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری برنا از سمنان؛محسن جهانشیر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با صدور حکمی ضمن انتصاب اسماعیل کمشی حاجی آبادی به سمت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان از زحمات محسن مفتاح مسئول سابق این اداره قدردانی کرد. در بخشی از حکم سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان آمده است: نظر به تعهد و تجربه جنابعالی در امور اجرایی ،به موجب این ابلاغ و با حفظ پست سازمانی از تاریخ 25/9/1397 به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان منصوب می‌ گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به اهمیت و جایگاه ورزش و جوانان در جامعه، امید است با اتکا به خداوند متعال و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها، تعامل مناسب با مقامات محلی و بهره‌مندی از همکاری پیشکسوتان و کارکنان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش و جوانان آن شهرستان موفق و مؤید باشید .  کمشی حاجی آبادی دارای مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی ، مربی تیم ملی کاراته و عضو تیم ملی کاراته بوده و پیش از این در سمت های مختلفی همانند معاون ورزش اداره کل وزش و جوانان استان گلستان ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان و مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان شهرستان سرخه مشغول فعالیت بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان اداره ورزش و جوانان استان سمنان استان گلستان پیشکسوتان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ انتصاب در انجمن سینمای جوانان ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، طی حکمی سیدوحید سیدحسینی که تا پیش از این، مدیر انجمن سینمای جوانان ایران خراسان رضوی بود، به‌عنوان سرپرست معاونت امور استان‌ها و جشنواره های انجمن سینمای جوانان ایران منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: «با استناد به طرح تحول پنج ساله انجمن سینمای جوانان ایران، در حوزه ماموریت آن معاونت، باید «بسترسازی در دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران برای استفاده از متخصص‌ترین و متعهدترین نیروهای استانی جهت توسعه‌ فعالیت‌های تولیدی، آموزشی، رسانه ای و برگزاری رویدادها»، «توجه به نظم، کیفیت، روزآمدی، استاندارد سازی، قانون‌گرایی و عدالت‌محوری و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران»، «راه‌اندازی سامانه ملی معرفی سینماگران استانی در مشاغل مختلف و بسترسازی برای آشنایی اهل سینما با ظرفیت‌های نیروی انسانی و زیرساختی شهرهای واجد دفتر انجمن در حوزه‌ی فیلم‌سازی»، «به روزرسانی، توسعه و تقویت جدی نظام ارزشیابی سالانه دفاتر انجمن با کمک سایر معاونت‌ها»، «برنامه‌ریزی برای احیای ماهیت پاتوق‌گونه‌ دفاتر انجمن و تبدیل آن‌ها به محل گعده و بحث و گردهمایی و محفل اندیشه‌ورزی سینمایی پیشکسوتان و جوانان عضو انجمن»، «توجه به ظرفیت بالای عکس و عکاسی در دفاتر انجمن و احیای دوباره‌ برند ملی آژانس عکس ایران» و … در دستور کار قرار بگیرد.»

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در این حکم با توجه به پایان رسمی دوران خدمت و بازنشستگی طیبه فلکیان، از زحمات چندین ساله در طول سال‌های خدمت او در معاونت امور استان‌ها و جشنواره‌های انجمن تشکر کرده است.

سیدوحید سیدحسینی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی و دانش‌آموخته فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان ایران است. وی پیش از این تجربه تهیه‌کنندگی و کارگردانی آثار متعدد داستانی و مستند، مدیریت انجمن سینمای جوانان ایران در استان خراسان رضوی، مدرس انجمن سینمای جوانان ایران، دبیر اجرایی بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد مقدس، عضویت در شورای فیلمنامه استان خراسان رضوی و دبیری ۲ دوره جشن مهر سینمای خراسان رضوی را در کارنامه دارد.

همچنین، مهدی آذرپندار طی حکمی ضمن قدردانی از سیدوحید سیدحسینی، مدیر پیشین انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی، محسن جهانی را به سمت سرپرست این دفتر منصوب کرد.

محسن جهانی نویسنده، پژوهشگر و کارگردان و از دانش آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران است. وی کارگردانی و نویسندگی ده‌ها فیلم کوتاه از جمله «آمبولانس»، «چاله»، «سین آخر»، «کودک و گربه» و مستندهای «آنجا سپیده‌دم»، «بوکس برای صلح»، «مرد سرمی»، «آنجا کربلا شد»، و مجموعه مستند «خدمتی از عهد پسندیده تر» را در کارنامه هنری خود دارد.

جهانی همچنین جوایزی را نیز کسب کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به جایزه ویژه هیأت داوران جشنواره «سینماحقیقت» در بخش کرونا برای مستند «آنجا سپیده دم»، نامزد بهترین کارگردانی بخش مستند بلند در جشنواره «سینماحقیقت» و جشنواره فیلم شهر، برگزیده فیلم‌نامه‌نویسی استان در جشن مهر سینمای خراسان رضوی (سال ۱۴۰۱)، جایزه ویژه جشنواره فیلم‌های ورزشی برای مستند «بوکس برای صلح» و ... اشاره کرد.

کد خبر 6079455

دیگر خبرها

  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد
  • ۲ انتصاب در انجمن سینمای جوانان ایران
  • رونمایی از جدیدترین انتصاب رئیس فدراسیون والیبال