Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه ارتقای سواد رسانه از این هفته در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - در یکی از صفحات اجتماعی خود از آغاز برنامه ارتقای سواد رسانه با مشارکت اندیشمندان از این هفته خبر داد.

او با اعلام این‌که "فیک‌نیوز" یک سلاح‌ شیمیایی جنگ رسانه‌ای است و کاربران جعلی سیاهی‌لشکر آن تاکید کرده که ارتقاء سواد رسانه، راهکار رفع این مخاطره است که بسیاری از کشورها به آن پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در غفلت دستگاه‌های مسوول، برنامه ارتقای سواد رسانه را با مشارکت اندیشمندان از این هفته آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سواد رسانه ای فیک نیوز محمدجواد آذری جهرمی وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان در این جلسه با بیان اینکه برنامه گفتگو محور "تفاوط" محور اصلی جلسه‌ی امروز بود گفت: این برنامه در جذب و همراه کردن مخاطبان به واسطه حضور کارشناسان و استادان دانشگاه ها، فعالان سیاسی و رسانه‌ای و همچنین حضور مسئولان استانی به همراه ارائه نظر و استدلالات سازنده برای رفع مسائل و مشکلات استان موفق عمل کره است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

یوسف افشار نیا افزود: تولید اینگونه برنامه‌ها باعث افزایش رضایت مخاطبان و اعتماد آنها به رسانه ملی می‌شود و زحمات و فعالیت برنامه سازان شبکه اصفهان در قالب تولید برنامه موثر تبدیل به الگویی موفق برای سایر شبکه‌های استانی می‌شود.
وی ادامه داد:این برنامه شاخص استان به صورت ریشه‌ای مسائل کلان استان را بررسی می‌کند.
مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان از ظرفیت رسانه استانی به عنوان حلقه اتصال جامعه نخبگان با عموم مردم نام برد و اضافه کرد: تداوم این اتصال موجب رضایت خاطر بیشتر مخاطبان رسانه ملی می‌شود.
برنامه گفتگو محور "تفاوط" با ۷۰برنامه‌ی ۸۰دقیقه‌ای با استفاده از ظرفیت جامعه نخبگانی جمعه شب‌ها از شبکه استانی پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • اپراتورها متعهد به افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت شدند
  • ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی
  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • بیش از هفت هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • واکنش زارع پور به خبر خرید سهام دیجی کالا توسط همراه اول
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • ۱۶۶ خانوار روستایی و محروم در شهرستان سرخس طعم شیرین فناوری را چشیدند