Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

صبح امروز به منظور امضای تفاهم‌نامه میان سازمان بسیج شهرداری تهران و آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در چهارمین سه‌شنبه بدون خودرو شهردار تهران تاکسی را برای حضور در برنامه‌ خبری و محل کار انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، پیروز حناچی صبح امروز با تاکسی برای حضور در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان آتش‌نشانی و سازمان بسیج شهرداری تهران در محل آتش‌نشانی تهران حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برنامه امروز مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری ، پوریا سوری مدیر روابط‌عمومی و مرکز ارتباطات شهرداری تهران و شهرداران مناطق 9 و 10 نیز شهردار تهران را همراهی کردند.

در سه‌شنبه‌های هفته‌های اخیر شهردار تهران با مترو و دوچرخه به محل کار خود رفته بود. اما امروز به دلیل بارانی بودن هوای تهران، شهردار تاکسی را برای تردد انتخاب کرد.

مسول بسیج شهرداری تهران هدف از امضای تفاهم نامه با آتش نشانی را دغدغه بسیج در همراهی با خدمات شهری دانست و گفت: این برنامه بیش از سه ماه است در دست بررسی است.

سالک در ادامه سخنان خود، افزود: با همکاری آتش نشانی قرار است نیروهای بسیج تحت اموزش آتش نشانی و خدمات ایمنی قرار بگیرند.

وی تاکید کرد: ۱۱ گردان بسیج پس از آموزش به همراهی سازمان آتش نشانی در مواقع بلایای طبیعی و اتش سوزی ها خواهند پرداخت.

اعظم زندیه خبرنگار

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حناچی سه شنبه ها بدون خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب از فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سامان محمدی، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: یک مرد سالخورده بر اثر برخورد خودرو سنگین نفتکش در بلوار شهید مهدی باکری شهر میاندوآب جان خود را از دست داد.

وی افزود: این حادثه دلخراش ساعتی پیش روی داد و مأموران آتش‌نشانی پس از دریافت اطلاع از طریق سامانه ۱۲۵ این سازمان به محل حادثه اعزام شدند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: این فرد در زیر لاستیک خودروی سنگین گیر کرده بود که پس از حضور تیم‌های عملیاتی امدادی و آتش‌نشانان پس از رهایی به گلشن زهرا انتقال داده شد.

کد خبر 750804

دیگر خبرها

  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد