Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد،‌ کارگاه آموزشی ۲ روزه سبک زندگی قرآنی پنج‌شنبه، ‌29 آذرماه ساعت ۹,۳۰ صبح در سالن تبلیغات اسلامی باشت برگزار خواهد شد.
این کارگاه با حضور خانم دکتر معارف،‌ از اساتید برجسته قرآن تهران با دعوت از بانوان و آقایان بالای ۲۰ سال برگزار می‌شود.
کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی سال گذشته در دیگر شهرستان‌های استان با استقبال مطلوبی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فعالیت های قرآنی سبک زندگی قرآنی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت حدود ۱۰ هزار نفر از روستاییان در کارگاه‌های آموزش اطفای حریق

فرشید سنجری جانشین فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با اشاره به برپایی کارگاه‌های آموزشی آشنایی با نحوه اطفای حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی در روستا‌های استان، گفت : کارگاه‌های آموزشی اطفای حریق با اولویت روستا‌های دارای پوشش جنگلی بیشتر برگزار خواهد شد و در این کارگاه‌ها روستاییان آموزش اطفای حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را می‌بینند.

سنجری ادامه داد: تجربه نشان داده روستائیانی که در دوره‌های آموزشی اطفای حریق شرکت داشته اند، در مواقع بروز حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی استان سریعتر ورود کرده و نمی‌گذارند دامنه آتش گسترده شود.

جانشین فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با اشاره به شروع برگزاری کارگاه‌های آموزش پیشگیری از بروز و اطفای حریق در سطح روستا‌های استان، گفت: پیش بینی می‌شود این آموزش‌ها حدود ۱۰ هزار روستایی استان ارائه شود.

سنجری افزود: سال گذشته در مجموع ۸۲۰۰ نفر از روستائیان استان در کارگاه‌های آموزشی اطفای حریق شرکت کردند.

وی با بیان اینکه همه ساله از اوایل خرداد تا اوایل آبان شاهد وقوع حریق در عرصه‌های منابع طبیعی استان هستیم، گفت: امسال با توجه به بارندگی‌های خوب بهاره و ادامه دار بودن این بارندگی‌ها احتمالا پوشش مرتعی خوبی در استان داشته باشیم که این موضوع احتمال وقوع حریق در عرصه‌های منابع طبیعی استان را بالا خواهد برد، لذا باید از همین الان برای مقابله با حریق در منابع طبیعی استان آماده شویم.

سنجری اشاره‌ای هم به حریق‌های رخ داده در عرصه‌های منابع طبیعی استان در سال گذشته داشت و گفت: سال گذشته ۵۳ فقره حریق در منابع طبیعی استان رخ داد که در جریان این آتش سوزی‌ها ۱۲۰ هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی استان دچار حریق شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی و آموزشی باشید
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • شرکت حدود ۱۰ هزار نفر از روستاییان در کارگاه‌های آموزش اطفای حریق
  • دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود
  • تربیت مدیران حکمرانی قرآنی طبق اندیشه‌های امام موسی صدر