Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@19:15:28 GMT

حذف ایرانی‌ها از اسکار

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۶۵۸۳

حذف ایرانی‌ها از اسکار

آکادمی اسکار نام ۹ فیلم بخش خارجی زبان خود را اعلام کرد که در این میان نامی از «بدون تاریخ، بدون امضا» نماینده ایران در فهرست اسکار نیست. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، سایت Deadline در خبری اسامی راه‌یافتگان به بخش جایزه بهترین فیلم خارجی زبان را اعلام کرد که در آن خبری از فیلم وحید جلیلوند نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع 87 فیلم معرفی شده به اسکار به عنوان بهترین فیلم خارجی زبان  در نهایت 9 فیلم از جمله «رم» اثر آلفونسو کوارون و برنده جایزه شیر طلای ونیز به بخشی نهایی راه یافتند.

در این فهرست می‌توان از فیلم «دختر» نامزد گلدن گلوب و برنده نخل طلای فیلمبرداری کن اشاره کرد. این فیلم با واکنش گروه‌های حقوق بشری نسبت بازی بازیگر فیلم در نقش یک ترنس روبه‌رو شد.

«جنگ سرد» اثر پاولیکوسکی از لهستان و برنده جایزه بهترین کارگردانان کن نیز از آثار شاخص این فهرست است.

فهرست کامل این آثار به شرح زیر است:

پرندگان گذرگاه (کلمبیا) کریستینا گالگو/ چیرو گورراگناهکار (دانمارک) گوستاو مولرهرگز نگاه نکنید (آلمان) فلورین هنکل فون دونرسمارکShoplifters (ژاپن) هیروزاکو کوره اُداآیکا (قزاقستان) سرگئی دورتسوویکفرناحوم (لبنان نادین لباکیرم (مکزیک) آلفونسو کوارونجنگ سرد (لهستان) پل پاولیکوسکیسوزاندن (کره) لی چانگ دونگ

انتهای پیام/

R1369/P1356/S4,34/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سینمای ایران جایزه های سینمایی اسکار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینمای ایران جایزه های سینمایی اسکار سینمای ایران جایزه های سینمایی اسکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رونمایی از لوح جهانی ثبت افطار در بندرلنگه

 محمد محسنی مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی هرمزگان با اشاره به اینکه برگزاری این مراسم با هدف تکمیل سنت‌ها و میراث معنوی جشن رمضان، انجام شده، گفت: افطار بخش جدایی‌ناپذیر از فرهنگ و هویت مسلمانان است.

وی گفت: تقویت ارتباطات، همبستگی اجتماعی و ارتقای تعاملات فرهنگی و تشویق افراد به حفظ ارزش‌­های اخلاقی از جمله مزایای افطار است.

در پایان این مراسم از روزه داران یا سفره افطاری پذیرایی شد.

مسجد ملک بن عباس متعلق به اوایل دوره صفوی در سال ۱۳۵۴ با شماره ۱۰۶۳ در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است و سومین اثر ثبتی هرمزگان در فهرست آثار ملی کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • گلر ایرانی بهترین بازیکن هفته لالیگا شد
  • مراسم رونمایی از لوح جهانی ثبت افطار در بندرلنگه
  • جایزه ملی کتاب کودک و نوجوان در یک قدمی اجرا
  • اهدای یک جایزه ویژه به نویسنده «داستان آمریکایی»
  • هنرمندان در تحقق شعار سال باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» در موزه سینما اضافه شد
  • اضافه شدن سه جایزه به غرفه«پوران درخشنده» در موزه سینما
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» اضافه شد
  • کیلین مورفی وارد ماجراهای جنجالی زغال سنگ آمریکا شد