Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات در ارتباط با وقوع برف و کولاک در کشور گفت: 8 استان کرمانشاه، کردستان، قزوین، سمنان، زنجان، البرز، آذربایجان غربی و شرقی طی 24 ساعت گذشته درگیر برف و کولاک شده است.

وی افزود: امدادرسانی در 29 محور مواصلاتی و کوهستانی انجام شده و تعداد زیادی مسافر در راه مانده اسکان اضطراری یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمی از رهاسازی 201 خودروی گرفتار در برف در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۱۲۶۷ نفرحادثه‌دیده نیز طی شبانه‌روز گذشته توسط امدادگران هلال‌احمر امدادرسانی شده‌اند.

انتهای پیام/

20 / 20 مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات وقوع برف و کولاک در 8 استان کشور امدادرسانی به ۱۲۶۷ حادثه‌دیده رهاسازی 201 خودروی گرفتار در برف

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات وقوع برف و کولاک در 8 استان کشور رهاسازی 201 خودروی گرفتار در برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۴۰ گرفتار در آبگرفتگی جهرم

محسن عشایری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: طبق هشدارهای قبلی هواشناسی و تذکرهای ایمنی که اطلاع‌رسانی شد؛ باز هم شاهد حوادث گوناگونی از قبیل امداد آب‌گرفتگی منازل و پشت بام‌ها، گیر افتادن خودرو، رفع خطر و ایمن سازی معابر سطح شهر بودیم.

وی افزود: در بارندگی اخیر ۴۰ مورد امداد آب‌گرفتگی، گیر افتادن خودرو، رفع خطر و ایمن‌سازی معابر توسط آتش‌نشانان جهرمی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی جهرم با اشاره به اینکه اگر شهروندان هشدارها را جدی می‌گرفتند این حوادث به حداقل می‌رسید، بیان کرد: شایسته است شهروندان در چنین مواقعی به هشدارهای ایمنی توجه ویژه کرده تا با مشکل مواجه نشوند.

کد خبر 6063729

دیگر خبرها

  • رهایی 170 نفر گرفتار در کولاک تکاب
  • امدادرسانی به ۲۰۴۷ حادثه ترافیکی در اصفهان طی ۱۰ روز گذشته
  • امدادرسانی به ۴۰ گرفتار در آبگرفتگی جهرم
  • ۱۷۰ نفر گرفتار در کولاک تکاب رهایی یافتند
  • بارش برف در محور تکاب - شاهین دژ / امدادرسانی به ۱۷۰ نفر+فیلم
  • بارش برف در محور تکاب - شاهین دژ / امدادرسانی به ۱۷۰ نفر
  • امدادرسانی به ۱۷۰ نفر از متاثرین برف و کولاک در شهرستان تکاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳۵ حادثه‌دیده / بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار نفر از فضای دوستدار کودک
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳۵ حادثه دیده /بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار نفر از فضای دوستدار کودک
  • امدادرسانی به عشایر گرفتار شده در سیلاب‌ بخش شهیون