Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-03-28@20:38:12 GMT

تحقق شعار "ما می‌توانیم" در تولید تجهیزات نظامی

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۶۷۲۲

تحقق شعار 'ما می‌توانیم' در تولید تجهیزات نظامی

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  سردار بهمن ریحانی در  جلسه مجمع عالی بسیج استادان استان کرمانشاه با بیان اینکه اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی مقابل دشمنان قدرتمند، نشان از پیشرفت بیشتر و اقتدار بالاتر نیروهای دفاعی و مسلح ایران و به‌روز بودن تجهیزات نظامی و تدافعی دارد که باعث بی‌تحرکی دشمن در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: موضع امروز ما در منطقه و در مواجهه با آمریکا از موضع قدرت است و در راستای قدرت دفاعی و نظامی به سطحی از آمادگی رسیده‌ایم که دشمنان و به‌ویژه آمریکا که بالاترین بودجه نظامی در دنیا را دارد، این قدرت ایران اسلامی را درک و پذیرفته‌اند و در مقابل نیز وضعیت نظامی و دفاعی دشمن هم به نسبت دوران دفاع مقدس افزایش‌ یافته که مقابله با این دشمن در هر سطح و شرایطی نیاز به اقتدار بسیار دارد که امروزه جمهوری اسلامی این‌گونه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به شعار ما می‌توانیم افزود: شعار ما می‌توانیم فرموده امام خمینی(ره) است که در بخش نظامی و در تولید تجهیزات نظامی تحقق پیدا کرد و باید این شعار در عمل در تمام آحاد مردم و مسئولان پیاده و عملیاتی شود تا تحریم‌ها ناکارآمد شوند و برای این کار باور مسئولان به عملکرد متخصصان داخلی و تحقق شعار ما می‌توانیم در عملکرد آنان نیز ضروری است.

ریحانی تصریح کرد: وظایف جامعه خواص که نخبگان و استادان دانشگاه جزو آنان هستند، حق‌طلبی و بازگو کردن حقایق دنیا و منطقه است و  باید در راستای تفکر اسلامی در مقابل تفکر سکولار اقدام و شرایط چهل‌ساله انقلاب را بر اساس پیشرفت‌ها و رشد علمی و اقتصادی بیان شود که در راستای تحقق این پیشرفت‌ها مهم‌ترین عنصر اقتدار امنیتی است که با وجود تهدیدهای منطقه‌ای و بین‌المللی همواره در اوج موفقیت‌های حاصله بوده‌ایم که نشان از اهمیت شعار ما می‌توانیم است.

در انتخابات مجمع عالی بسیج استادان استان کرمانشاه فریبرز یوسف‌وند و عباس قماشی از اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه به عنوان رئیس و نائب رئیس مجمع و  هوشمند عزیزی از اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای پسران به‌عنوان بازرس مجمع برای مدت دو سال انتخاب شدند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال

اعظم روانشاد امروز در ضیافت افطار اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه الیگودرز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اهالی فرهنگ این شهرستان بیان کرد: هنر می‌تواند والاترین و پیچیده‌ترین مفاهیم عالی را به نسل‌ها و عصر‌ها منتقل کند و هنرمندان نقش مهمی در ارتقای هنر به وضعیت مطلوب دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم گفت: هنرمندان می‌توانند در تحقق شعار سال نقش راهبری داشته باشند.

وی افزود: تعامل بین هنرمندان و مسئولان اصلی‌ترین عامل در راستای ارتقای سطح فرهنگی و هنری کشور است.

روانشاد با بیان اینکه اصحاب فرهنگ، هنر رسانه و حلقه‌های میانی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده خود در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری، می‌تواند در ترویج فرهنگ انقلاب و ارزش‌های اسلامی نقش موثری ایفا کند، گفت: امید است هنرمندان ما بتوانند با فعالیت‌های گسترده و تهیه آثار فاخر در بخش‌های مختلف هنری گام موثری در تحقق شعار سال بردارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به حضور هنرمندان سرشناس، جوانان و صاحب‌نام در الیگودرز گفت: با هم افزایی باید ظرفیت‌های موجود را ضریب داد و موثرتر واقع شد.

در ادامه این نشست صمیمانه تعدای از هنرمندان و فعالان فرهنگی و قرآنی شهرستان به بیان دغدغه‎ها و مطالبات صنفی خود پرداختند و مسائل و مشکلات پیش روی خود را مطرح کردند.

سلسله برنامه‌های ضیافت افطار اصحاب فرهنگ هنر و رسانه لرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان‌های استان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با همکاری ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد، جبهه فرهنگی انقلاب و حوزه هنری در استان اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تشریح راهکار‌های شش گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال
  • تحقق شعار سال نیازمند ارائه راهکارهایی برای مردمی‌سازی تولید
  • پیشرفت تکنولوژی هزینه تحقیق را ارزان‌تر می‌کند/ اختصاص بودجه برای بروز رسانی تجهیزات به دانشگاه‌ها
  • اصلاح انگاره‌های ذهنی و فرهنگی لازمه تحقق جهش تولید است
  • تحقق شعار سال با به‌روزرسانی فناوری‌ و تجهیزات بخش تولید
  • لازمه تحقق شعار سال مشارکت مردم است
  • از رفع کاغذبازی تا توقف بخشنامه‌های خلق‌الساعه برای تحقق شعار سال
  • وظیفه مجلس برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» چیست؟
  • تولید، کلیدواژه بهبود وضعیت اقتصادی کشور است