Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@10:20:14 GMT

دلیل انتخاب طلایی و توکلیان از زبان دبیر کشتی

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۶۷۹۶

دلیل انتخاب طلایی و توکلیان از زبان دبیر کشتی

دبیر فدراسیون کشتی گفت: ایجاد انسجام بین کادرفنی تیم‌های ملی در تمامی رده‌های سنی از برنامه‌های ما است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتخاب سرمربیان تیم های ملی بزرگسالان کشتی آزاد و فرنگی، روز گذشته سرپرست فدراسیون کشتی از انتخاب سرمربیان تیم های نوجوانان و جوانان کشتی آزاد داد.
حضور محمد طلایی و امیر توکلیان در راس تیم‌های ملی پایه مثل همیشه موافقان و مخالفانی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس دبیر فدراسیون کشتی توضیحاتی را درباره نحوه انتخاب سرمربیان تیم های ملی نوجوانان و جوانان ارائه داد.


رضا لایق درباره انتصاب های اخیر از سوی سرپرست فدراسیون گفت: یکی از اصولی که بنی تمیم سرپرست فدراسیون برای پیشنهاد نفرات مدنظر خود جهت سرمربیگری تیم های ملی جوانان و نوجوانان در نظر گرفت ایجاد انسجام بین کادرفنی تیم های ملی در تمامی رده های سنی است.


وی ادامه داد: محمد طلایی سرمربی تیم جوانان با توجه به حضور تعدادی از کشتی‌گیران جوان در اردوی تیم ملی بزرگسالان و حضور آن‌ها در جام تختی و لزوم تعامل بین تیم‌های ملی بالخصوص رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان، در اردوی تیم بزرگسالان حضور دارد و در صورت نیاز غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی، مربی دیگری به کادرفنی اضافه می شود.


لایق در مورد دلایل انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نیز تصریح کرد: در دی ماه مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان برگزار می شود و در دهه پایانی اسفندماه هم رقابت های انتخابی برگزار خواهد شد از طرف دیگر 8 نفر از 10 نفر اصلی تیم نوجوانان راهی رده سنی جوانان شده اند و کار، کادرفنی برای تشکیل یک تیم قدرتمند و دفاع از عنوان قهرمانی جهان سخت است و به همین دلایل با توجه به حضور محمدی و مهربان به عنوان سرمربی و مربی تیم بزرگسالان، توکلیان برای سرمربیگری تیم نوجوانان انتخاب شد.


وی در پایان گفت: فدراسیون به سرعت در حال تعیین تکلیف تعداد محدودی از هیأت های کشتی است که با سرپرست اداره می‌شوند و از طرف دیگر ما مشکلی برای برگزاری مجمع انتخابات نداریم. با توجه به نامه نگاری با مسئولان وزارت ورزش و ارائه درخواست روسای هیأت ها برای برگزاری هرچه سریعتر مجمع منتظر اعلام زمان ثبت نام از کاندیداها توسط وزارت ورزش هستیم و تا آن زمان که امیدوارم درکوتاهترین زمان ممکن باشد با توجه به فاصله کوتاه تا المپیک 2020 توکیو برنامه های کشتی کشور را پیگیری می کنیم.

کشتی آزاد طلایی (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی آزاد طلایی مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی (گرامیداشت رحیم علی آبادی) ۶ و ۷ اردیبهشت در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها تیم‌هایی از کشور‌های ارمنستان، قزاقستان، عراق، تیم ایران و منتخب اردبیل حضور دارند.

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • تنوع فرصت‌های شغلی برای جوانان شرط مهم حضور سازمان‌ها در نمایشگاه بازار کار
  • سلامت نوجوانان و جوانان یکی از ضروریات نظام سلامت است
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد