Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@06:57:15 GMT

پیوند ترامپ با مغزهای کوچک زنگ زده

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۶۸۰۴

پیوند ترامپ با مغزهای کوچک زنگ زده

اتفاقی مهمی در روابط ایران و آمریکا رخ داده است. باید پشت پرده این اتفاق را افشا کرد تا مردم بدانند آقای ترامپ و پمپئو یار گرمابه و گلستان چه کسانی شده‌اند.

آمریکا برای براندازی جمهوری اسلامی نقشه کشیده. پول کنارگذاشته، آدم اجیر کرده، پادشاهان را خریده، دهان رسانه‌هایش را بسته و... این‌ها هیچ‌یک جدید نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه جدید است نفوذ بیشتر عناصر یک سازمان تروریستی با سابقه سیاه و دست‌های خونین در کاخ سفید و اتاق‌های فکر وکمیته طرح اقدام علیه ایران است.

این مطلب را از توییت‌های ترامپ و پمپئو به راحتی می‌توان فهمید. رابط این گروهک تروریستی با مغز متفکر کاخ سفید کسی نیست جز جان بولتون .

کسی که همیشه یک پای نشست‌های سالیانه منافقین در پاریس بوده و در ازای پولی که برای حضورش دریافت کرده شعارهای براندازانه سر داده است.

از این رویکرد تازه کاخ سفید می‌توان دریافت که، آلترناتیو آن‌ها برای آینده جمهوری اسلامی، سران رسوای گروهک تروریستی منافقین است. 

منافقین به‌دلیل داشتن مغزهای کوچک زنگ زده از زمره احمق‌ترین دشمنان جمهوری اسلامی هستند.

البته آن‌ها در فریب دادن دیگران برای جلب حمایت‌ها و دوشیدن آن‌ها بیش از سه دهه است که استاد شده‌اند. صدام را دوشیدند و همزمان دولت‌های اروپایی را.

اما امروز دولت ترامپ روی اسب بازنده‌ای شرط‌بندی کرده که چند ماه است به نیروهای خود فرمان داده پوتین‌های خود را درنیاورند چرا که بهمن‌ماه در تهران خواهند بود.!

این‌ها همان مزدورانی هستند که پس از پذیرش قطعنامه‌۵۹۸ در سال‌۶۷ سوار تانک‌ها شدند تا سه روزه تهران را فتح کنند.

دست خط مریم رجوی امروز سرمشق حماقت‌های جدید در کاخ سفید شده است. کاش کسی بود که به این‌ها بگوید، چرا در بین اپوزیسیون دست روی رسواترین و بی‌آبروترین دشمنان ملت ایران گذاشته‌اید.

 

منبع: صبح نو

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «زندگی با آیه‌ها» گویای پیوند همیشگی مردم با قرآن است

ابوذر بیوکافی مداح اهل بیت(ع) گفت:طرح «زندگی با آیه‌ها» جای کار بسیاری در کشور و به خصوص هیأت ها دارد تا بسط و گسترش پیدا کند. این طرح و رویدادهای قرآنی ماه رمضان امسال نشان داد که مردم هنوز علاقه‌مند به قرآن هستند. - اخبار فرهنگی -

ابوذر بیوکافی مداح اهل بیت (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گفت: رهبر معظم انقلاب اشاره داشتند قرآن را در هیأت‌ها دربیابید. ماهم در مجموعه خودمان و در قالب طرح هماهنگ «زندگی با آیه‌ها» همین کار را کردیم. یک بار اول جلسه و یکبار در پایان جلسه 10 صفحه از قرآن را می‌خواندیم و سپس آیات منتخب تفسیر می‌شد.  این روش اجرای قرائت تدبری قرآن در هیأت بود که رهبر انقلاب پیش‌تر در مسجد کرامت هم اجرایی می‌کردند.

وی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ امام حسنی‌ها افزود: برنامه‌ تلویزیونی محفل در عامه مردم به خصوص افرادی که گرایشات مذهبی ندارند، بازتاب خوبی داشت و نشان داد که مردم همچنان قرآن دوست هستند. برگزاری جشن بزرگ در ورزشگاه آزادی نیز بیانگرد همین ظرفیت است. باید کاری کنیم که جلسات قرآن خانگی دوباره در کشور جان بگیرد و پررنگ‌تر شود.

این مداح اهل بیت (ع) ادامه داد: رویداد جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی، بسیار اتفاق بزرگی بود و ما خیلی به این نوع رویدادها نیاز داریم. چون دشمن تصوری را ایجاد می‌کند که چنین محافلی خریدار و مشتری ندارند و هر چقدر این اجتماعات و مشارکت‌ها بیشتر باشد، امید برای شروع و گام برداشتن به سوی این اتفاقات بیشتر می‌شود.

طرح «زندگی با آیه‌ها» مورد اهتمام و ادامه‌دار باشد

بیوکافی افزود: طرح «زندگی با آیه‌ها» جا دارد بیشتر در کشور مورد اهتمام قرار گیرد، به خصوص اینکه هیأت‌ها در حال بسط و گسترش هستند. امیدوارم این طرح همان طور که اکنون با آموزش و پرورش گره خورده است، ادامه‌ داشته باشد و فرزندانمان در مدارس با این حال و هوا بزرگ شوند.

وی به عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی در این چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: نقش سازمان در مراسم و محافل بزرگ، همانند اکنون باید راهبردی‌تر باشد و به خوبی حمایت و پشتیبانی کند. همچنین باید شبکه‌ها و مشارکت‌های مردم بیش از پیش گسترش یابد. گروهی که اکنون در سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سرکار هستند اتفاقات خوبی را رقم زدند و این امر نشان می‌دهد که کمبودهای مهم جامعه را در بحث قرآنی و دینی فهمیدند.

بیوکافی افزود: امیدوارم این نهاد فرهنگی اجتماعی، همتی را که الان دارد و فعالیت می‌کند و به میدان آورده است، در طول سال هم حفظ کند و بتواند اتفاقات بزرگی را رقم بزند. خرسندم که سازمان تبلیغات اسلامی از برنامه تلویزیونی محفل و رویدادهای قرآنی حمایت و پشتیبانی می‌کنند. همین انتظار از این مجموعه می‌رود.

پایان پیام/

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها از منافقین درخواست کمک کردند!
  • ترامپ دوباره در دادگاه
  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی
  • آمار پایین اهدای عضو در کشور
  • کاخ‌ســــفید مأمن رادیکالیسم ویرانگر
  • ببینید | ترامپ در دادگاه جنایی
  • ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند
  • طرح «زندگی با آیه‌ها» گویای پیوند همیشگی مردم با قرآن است