Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:49:38 GMT

سارقان مسلح را شناسایی کنید

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۶۹۳۵

سارقان مسلح را شناسایی کنید

تهران-ایرنا- پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه تحقیقات و بررسی های برای شناسایی و دستگیری دو سارق مسلح که با گروگانگیری در ساختمانی مسکونی دست به سرقت زده اند همچنان در جریان است از مردم خواست این سارقان را شناسایی کنند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران این سارقان در ظهر روز دوشنبه 20 شهریور ماه سال جاری با ورود به یک مجتمع مسکونی که همه از اعضا یک خانواده بودند با تهدید سلاح بیش از 70 میلیون تومان پول و طلا به سرقت بردند و بعد از حبس کردن اعضا این خانواده از محل متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: دستور انتشار تصاویر متهمان از سوی قاضی پرونده صادر شده است و شهروندانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شده اند اطلاعات خود را از طریق شماره های 51055501 و 55381036 در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.
تهرام/3225 / 1539

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سرقت گروگانگيري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ

سردار علی ولی پور گودرزی در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران گفت: ما به صورت مستمر با شرکت‌های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می‌کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می‌کنیم تا معایب خودرو‌ها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودرو‌ها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودرو‌ها راهکاری برای عدم سرقت خودرو‌ها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

او ادامه داد: از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح‌ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند