Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@17:36:33 GMT

چگونه جدول اشتباهات داوری علیه سپاهان شد (ویدیو)

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۶۹۳۸

‍‍‍‍‍‍

به گزارش ایلنا، جدول دیشب برنامه نود نشان می داد که سپاهان در سه بازی اشتباهات تاثیرگذار به سودش اتفاق افتاده و در چند بازی به ضررشان بوده است.

یکی از بازی هایی که طبق کارشناسی برنامه نود اشتباه تاثیرگذار به نفع سپاهان اتفاق افتاده بازی با ماشین سازی تبریز است که کارشناس برنامه نود به صورتی عجیب مدعی بود اخراج بازیکن ماشین سازی اشتباه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما طبق کارشناسی برنامه شب های فوتبالی پنالتی و دیگر کارشناسان  اخراج بازیکن ماشین سازی دیده نشده بود و همچنین گل سپاهان به اشتباه مردود اعلام شده بود.

یکی دیگر از بازی هایی که اشتباهات تاثیر گذار در آن برابر تفسیر شده بود بازی پرسپولیس و سپاهان بود. آن هم به خاطر نظر عجیب مسعود مرادی روی پنالتی عالیشاه؛ به فرض درست بودن نظر کارشناس صحنه آرنج زدن به ابروی پورقاز چندثانیه قبل از این پنالتی توسط شجاع خلیل زاده به صورت عجیبی سانسور شده بود - البته فیلم واضح از پشت دروازه ارسال شده بود و نمایش داده نشد! - با اینکه ریزترین صحنه ها توسط کادر برنامه نود از بازی استخراج شده بود.  

جالب اینکه ضعف در کارشناسی برنامه نود در همین هفته آخر هم هویدا بود. برای مثال در بازی سپاهان و استقلال خوزستان کارشناس داوری با اصرار عجیبی عقیده داشت داور باید اعلام می کرده ادامه بازی است. در حالی که داور اقدامی به چیدن خط دفاعی نکرده و این یعنی بازی با سوت او آغاز نمی شود و ضربه آزاد است‌. بعد از آن یک پنالتی اشتباه برای استقلال گرفته می شود و در نهایت یک پنالتی واضح هم برای سپاهان گرفته نمی شود. نکته اینجاست که با این کارشناسی های اشتباه این بازی بدون سود و ضرر برای سپاهان محاسبه می شود.  

بهتر است عادل فردوسی پور با سابقه طولانی در این کار از این پس تمام بازی ها را با یک کارشناس بررسی کند و تدوین گران و عوامل برنامه طبق سلیقه و علایق رنگی شان دست به گزینش صحنه ها نزنند. وگرنه این جداول به راحتی قابلیت این را دارد که مهندسی شود.

 

حجم ویدئو: 3.42M | زمان ویدئو: 00:00:38 دانلود فایل ویدئویی

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصلی ناامیدکننده را پشت سر گذاشته و از کسب عناوین قهرمانی باز ماند. برای دومین سال در سه سال اخیر بارسا به هیچ جامی دست پیدا نکرد که برای هواداران اتفاقی نگران کننده است؛ با این حال ژاوی اخیرا از رفتن منصرف شد و او فصل بعد نیز در تیم خواهد ماند.

بارسا دیشب با شکست 4-2 از خیرونا حتی رتبه دوم را نیز از دست داد و شاید سهمیه سوپرجام را نیز از دست بدهد که اتفاقی تلخ برای باشگاه از نظر مالی خواهد بود. شکست بارسا به منزله قطعی شدن قهرمانی رئال بود.

در پایان بازی وقتی از ژاوی در مورد دلیل شکست پرسیده شد، او بار دیگر به این نکته اشاره کرد که تیمش در هر 4 بازی برابر رئال و خیرونا برتر بود: «واقعیت این است که به دلایلی در مقاطعی از بازی کنترل کار را از دست دادیم و اشتباهات فردی و تیمی بزرگی داشتیم که نباید در چنین سطحی از فوتبال رخ بدهند. ما در تمرینات بارها در مورد این اشتباهات حرف زده‌ایم ولی بازهم تکرار می‌شوند. ما یک ساعت در زمین خیرونا برتر بودیم ولی نیم ساعت پایانی را هدیه دادیم. این بازتابی از کل فصل ما بود. ما در هر دو بازی لیگ برابر رئال و نیز هر دو بازی مقابل خیرونا تیم برتر بودیم و شایستگی شکست نداشتیم. ما تاوان اشتباهات خودمان در بخشی از بازی را دادیم.»

کارشناسان معتقدند این بزرگترین نطقه ضعف ژاوی است که به جای انتقاد از خود و تیمش، همواره سعی در قدرت‌نمایی و کوچک جلوه دادن برد تیم‌های مقابل دارد. او در شرایطی از برتری برابر رئال و خیرونا حرف می‌زند که برابر آنها در لیگ هر 4 بازی را باخت و 13 گل نیز دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏
  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست
  • بیانیه تند پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان
  • شهاب زاهدی آقای گل لیگ ژاپن بدون پنالتی
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود