Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم در نامه‌ای با راه‌اندازی رشته ادیان و عرفان در دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه حکیم سبزواری موافقت کرد.

محمدرضا معین فرد، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در مشهد، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و دانشکده الهیات، دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم در نامه‌ای به مورخه ۱۳ آذرماه ۹۷ با راه اندازی رشته ادیان و عرفان در دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه حکیم سبزواری موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معین فر افزود: پذیرش دانشجو در این رشته از سال آینده (سال تحصیلی ۹۹-۹۸) آغاز می‌شود و ظرفیت پذیرش این رشته نیز ۶۰ دانشجو خواهد بود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری با تاکید بر سیاست این دانشکده در خصوص ایجاد رشته‌های جدید در مقاطع مختلف یادآور شد: با ایجاد این رشته تعداد رشته‌های دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه حکیم سبزواری در مقطع کارشناسی به ۷ رشته تحصیلی افزایش یافت.

در مردادماه سال جاری نیز دفتر گسترش آموزش عالی با ایجاد رشته تاریخ تمدن ملل اسلامی در مقطع کارشناسی در دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه حکیم سبزواری موافقت کرده بود.

 

لازم به یادآوری است ،هم اکنون دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه حکیم سبزواری دارای 7 رشته در مقطع کارشناسی، 7 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و یک رشته در مقطع دکتری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: موافقت وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دکتری رشته شیمی آلی در دانشگاه مراغه

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه مراغه گفت: از مهرماه سال جاری اولین دوره دانشجویان دکتری شیمی آلی در این دانشگاه پذیرش خواهند شد.

دکتر مهدی اسرافیلی افزود: راه اندازی دکتری شیمی یکی از دغدغه‌های اصلی این دانشگاه در سال‌های اخیر بوده و با توجه به ظرفیت بالای اعضای هیات علمی گروه شیمی تحقق این امر می‌تواند ضامن توسعه برنامه راهبردی دانشگاه و تربیت نیروی انسانی به منظور حل مشکلات منطقه باشد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر این دانشگاه در ۶ رشته تحصیلی در مقطع دکتری دانشجو جذب می‌کند و در مجموع حدود ۱۰۰ دانشجوی دکتری در حال تحصیل می‌باشند.

وی از پیگیری جهت راه اندازی چندین رشته جدید خبر داد و گفت: دانشگاه مراغه دانشگاهی آینده دار و با ظرفیت بسیار بالاست و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد توسعه کمی و کیفی هر چه بیشتر این دانشگاه مخصوصا در حوزه آموزش باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است
  • مدرس دانشگاه حکیم سبزواری مربی تیم ملی دارت شد
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • باید دیوارکشی‌های میان رشته‌های مختلف را برداریم
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • راه اندازی دکتری رشته شیمی آلی در دانشگاه مراغه
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه ازاد چه گفتند؟
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری