Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز نیز به حملات خود به شهروندان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی ادامه دادند و شماری از آنها را هم بازداشت کردند و به غارت اموال آنها پرداختند. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، منابع محلی در استان رام الله اعلام کردند نظامیان دشمن امروز سه شنبه به محله المصایف در شهر البیره یورش بردند و همچنین دوربین‌های مداربسته ساختمان‌های شهروندان در محله الریحان رام الله مصادره کرده و به بازرسی خودروها پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطین الان، نظامیان صهیونیست همچنین با یورش به یک مرکز تجاری در شهرک بیت لقیا در شهرستان رام الله، جوانی را بازداشت کردند . اشغالگران همچنین به شهرک‌های بیت ریما در شمال غربی رام الله و سلواد در شرق آن یورش بردند. نظامیان صهیونیست ایات دحاحه همسر عاصم البرغوثی آزاده فلسطینی و دو جوان را از منازلشان در شهرک بیت ریما بازداشت کردند.

تشدید موج سرکوب فلسطینیان در کرانه باختری در پی هلاکت چند نظامی صهیونیستهراس و سردرگمی نتانیاهو از افزایش عملیات مقاومت در کرانه باختری

منابع فلسطینی همچنین از یورش نظامیان صهیونیست به استان جنین و بازداشت پنج جوان پس از حمله متجاوزان به منازل آنها خبر دادند.

این منابع از درگیری‌های شدید میان نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی در جریان یورش اشغالگران به شهر جنین خبر دادند. در قدس اشغالی هم نظامیان صهیونیست دو جوان را از منزلشان در شهرک حزما ربودند.
انتهای پیام/

 

R36355/P36355/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل کرانه باختری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل کرانه باختری اسرائیل کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت

حزب الله لبنان اعلام کرد که در چهار عملیات خود طی امروز، نظامیان صهیونیست و تجهیزات جاسوسی آن‌ها را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان امروز سه شنبه اعلام کرد با تعدادی پهپاد تهاجمی، افسران و نظامیان ارتش رژیم اسرائیل را حین حضور آن‌ها در محیط پادگان یفتاح هدف قرار داده و این پهپادها به دقت به هدفشان اصابت کرده است که در نتیجه آن شماری از اشغالگران کشته یا زخمی شده‌اند.

مقاومت اسلامی لبنان در این بیانیه همچنین گفت که در حین این حمله، پهپادهای دیگری، یکی از لانچرهای سامانه گنبد آهنین را در جنوب پادگان راموت نفتالی هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان بعد از حمله پهپادی و موشکی اول خود اعلام کرد که نظامیان رژیم اسرائیل را در داخل پادگانی، به هنگام تحرکات آن‌ها با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار داده است.

حزب الله همچنین اعلام کرد که در عملیات دیگر (سومین)، پادگان راموت نفتالی را بعد از یک‌ونیم ساعت از حمله پهپادی اول با موشک هدایت شونده هدف قرار داده و نظامیان صهیونیست در اثر این حمله کشته یا زخمی شده‌اند.

در عملیات چهارم، حزب الله تجهیزات جاسوسی ارتش صهیونیستی را در سایت السماقه در نزدیکی بلندی‌های کفرشوبا لبنان هدف قرار داده است.

رسانه‌های رژیم اسرائیل صبح امروز از قول ارتش این رژیم نوشتند که دو تن از نظامیان صهیونیست در حمله تلافی‌جویانه دیروز حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی کشته شده‌اند.

حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»شلیک 70 راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حزب الله با پهپاد انتحاری به جان افسران صهیونیست افتاد
  • ۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت
  • طرح تل‌آویو برای تبدیل غزه به مکانی غیرقابل سکونت
  • اعلام شهادت ۴ تَن از مبارزان قسام و گردان‌های قدس در کرانه باختری
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • عملیات ترکیبی رزمندگان فلسطینی در نبرد ۱۵ ساعته با اشغالگران
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴