Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع خود نوشت: مخالفان رانندگی زنان در عربستان، خودروی یک زن دیگر را آتش زدند.

به گزارش اخبار ۲۴، پلیس جده اعلام کرد خودروی این زن درحالی که جلوی منزلش در یکی از مناطق جده پارک بوده، دچار حریق شده است.

خانم «نورهان بسام» صاحب این اتومبیل که پلیس را در جریان این حادثه قرار داده، در این باره گفت: بامداد روز پنج شنبه به ناگاه متوجه شد خودرویش به خودی خود دچار آتش سوزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیش از این مخالفان رانندگی زنان در عربستان، خودروی یک زن دیگر را در مکه به آتش کشیده بودند. استانداری مکه مکرمه پس از گذشت ۱۰ روز از آزادی رانندگی زنان در این کشور، با انتشار بیانیه‌ای در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده بود نیرو‌های امنیتی دو فرد متهم به آتش زدن خودروی یک زن را دستگیر کردند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پلیس جده اتومبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش نوروزی چشم به راه بازگشت

ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: طرح پویش چشم به راهیم با هدف کاهش حوادث جاده‌ای، از ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲ لغایت ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.


وی افزود: با توجه به ضرورت برنامه‌ریزی و اتخاذ تمهیدات اثربخش برای ارتقاء ایمنی سفرهای برون‌شهری و کاهش حوادث رانندگی، پویش فرهنگی – ایمنی تحت عنوان چشم به راهیم به مدت ۱۸ روز متوالی با لحاظ الزامات تقارن ایام تعطیلات نوروز با ماه مبارک رمضان، اجرا می‌شود.


وی در ادامه افزود: پویش چشم به راهیم در یک‌ ایستگاه استانی واقع در محور ارومیه - مهاباد با هدف ایجاد انگیزه در همراهان راننده به منظور ایفای نقش حداکثری و هوشمندانه جهت تحقق سفر ایمن برگزار می‌شود که کمک به افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی برای خودروهای شخصی از طریق تشویق راننده به توقف، آشنایی مسافران با تمدن، فرهنگ و هنر ایرانی به ویژه هنرهای نمایشی و موسیقی ایرانی، بخشی از برنامه های این ایستگاه را شامل می‌شود.


وی با تأکید بر اینکه مخاطب اصلی این پویش همراهان راننده هستند خاطر نشان کرد: در پویش #چشم_به_راهیم تلاش می‌شود به روش‌های گوناگون نقش همراهان راننده در ایمنی سفرهای خانوادگی، حواس‌پرتی آنی (استفاده از موبایل، سیگار، ضبط، خوراکی و ...) خستگی و خواب‌آلودگی، عجله در رانندگی، رانندگی در شرایط خاص (شب، مه، برف، باران، باد و گرد و غبار) تبیین شود.


وی در انتها گفت : اجرای نمایش‌های بومی و محلی، اجرای موسیقی‌های سنتی با توجه به اقتضائات ماه مبارک رمضان، اکران محتوا در راستای ارتقاء فرهنگ کاربران ، نمایش کلیپ‌های آموزشی، فرهنگ سازی و فیلم جاذبه‌های گردشگری استان از جمله اقداماتی است که در ایستگاه‌های منتخب، اجرا خواهد شد.


خبر دریافتی
انتهای خبر/

کد خبر: 1224567

دیگر خبرها

  • نقص فنی حادث، جان چهار نفر را گرفت
  • نقره داغ شدن ۴۵۱ راننده پرخطر با ابطال گواهینامه
  • ­ابطال گواهینامه بیش از ۴۵۰ راننده تهرانی پرخطر
  • (ویدئو) لغو ممنوعیت کار زنان به عنوان راننده اتوبوس در ازبکستان
  • ابطال گواهینامه ۴۵۱ راننده پرخطر
  • محرومیت سه ماهه از رانندگی برای هفت هزار راننده تهرانی
  • محرومیت سه ماهه ۷ هزار راننده تهرانی از رانندگی
  • ۷ هزار راننده تهرانی به مدت سه ماه از رانندگی محروم شدند
  • آغاز پویش نوروزی «چشم به راهیم» در کهگیلویه و بویراحمد
  • پویش نوروزی چشم به راه بازگشت