Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم فوتبال برایتون انگلیس چندین هفته پیش در دیدار تیمش برابر اورتون با یری مینا مدافع قدرتمند و نام آشنای این تیم برخورد محکمی داشت و همین موضوع سبب مصدومیت او از ناحیه همسترینگ پایش شد.

کریس هیوتن سرمربی تیم فوتبال برایتون درباره با بازگشت او به ترکیب اصلی تیم گفت: جهانبخش لحظات کمی در اختیار ما بوده و مصدومیت او سبب شده تا 2 راه پیش روی ما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از بین راه های خطر کردن و حضور او در ترکیب اصلی و یا نیمکت نشینی، راه دوم را انتخاب کرده ایم و نمی خواهیم در بازگشت جهانبخش خطر کنیم و به همین دلیل او باید نیمکت نشین باشد.

سرمربی برایتون افزود: اگر کسی در مرحله ای از مصدومیت قرار داشته باشد که هنوز وضعیت نهایی او مشخص نیست ما تصمیم به نیمکت نشینی او خواهیم گرفت زیرا حق خطر کردن در این باره را نداریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی چلسی فوتبال ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فولاد خوزستان شرایط خوبی در جدول رده بندی لیگ برتر ندارد و در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات با ۲۱ امتیاز در مکان سیزدهم قرار دارد و همراه با استقلال خوزستان، نساجی و صنعت نفت یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر به حساب می‌آید.

فولاد در این فصل ۴ سرمربی را روی نیمکت خود دیده و در این زمینه نسبت به سایر باشگاه‌ها رکورددار است. «کریستوفر کنت» دروازه‌بان اتریشی فولاد که سابقه حضور در تیم سپاهان را هم در کارنامه خود دارد در مجموع ۲۰ بازی تا به اینجای مسابقات در درون چهارچوب دروازه فولاد ایستاده و آمار ۸ کلین شیت را از خود به ثبت رسانده است. پس از شکست فولاد برابر سپاهان در هفته بیستم، مدیران این باشگاه عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کردند و این مربی تاکنون ۴ بار روی نیمکت فولاد در فصل بیست و سوم نشسته که حاصل آن کسب دو تساوی و دو شکست بوده است.

«کنت» که به عنوان دروازه‌بان اول فولاد در این فصل شناخته می‌شد در دو دیدار اخیر این تیم روی نیمکت حضور داشته در حالی که آمار خوب میانگین ۳/‌‬ ۳ سیو را در هر بازی از خود به ثبت رسانده است و از این حیث از تمام دروازه‌بانان حاضر در لیگ برتر آمار بهتری دارد.

عبدالله ویسی با توجه به فصل پایانی حضور شهاب گردان در مستطیل سبز تصمیم گرفته تا بیشتر از این دروازه‌بان درون دروازه تیمش بهره ببرد و روی آمار خوب «کنت» چشم‌پوشی کرده است. تیم فولاد در هفته بیست و پنجم میهمان آلومینیوم اراک است و باید دید سرخ‌های خوزستانی می‌توانند از این بازی سربلند خارج شوند یا خیر.

کد خبر 6086791

دیگر خبرها

  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی
  • نیمکت‌نشینی مهری در دوئل سخت برای قهرمانی
  • بازگشت مدافع تاثیرگذار به نیمکت آلومینیوم