Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: داوری با اشاره به آغاز ایجاد نظام ایمنی در ساختمان‌ها گفت: این نظام ایمنی ساختمان‌های کمتر از ۶ طبقه را هم در بر می‌گیرد.

به گزارش رکنا، مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران صبح امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه بسیج شهرداری تهران با این سازمان گفت: تهران با ۱۳۰ ایستگاه آتش‌نشانی و ۵ هزار نیروی آتش نشان آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است و هر روز تلاش می‌کنیم کیفیت و کمیت خدمات را افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه به لحاظ ارتقای توان تجهیزاتی و عملیاتی آتش‌نشانان کار‌های مهمی را انجام می‌دهیم، گفت: اما علی رغم همه این تلاش‌ها این وضعیت پاسخگوی مقابله با آن حادثه Incident بزرگ در تهران نیست.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به خواسته خود باید شب و روز کار کنیم و بیکار نباشیم، اظهار کرد: برای رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

داوری با بیان اینکه در سال‌های اخیر نظام ایمنی ساختمان‌ها را آغاز کردیم، گفت: تلاش شده که با مساعدت سازمان خدمات شهری تمام ساختمان‌های شهر و حتی آن‌هایی که کمتر از ۶ طبقه هستند ایمن‌سازی شوند، چون طبق آمار بیشترین حوادث Accidents در ساختمان‌های کمتر از ۶ طبقه رخ می‌دهد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه برای اولین بار رشته مهندسی حریق را تدوین کردیم تا در دانشگاه‌ها تزریق شود، اظهار کرد: روزانه حوادث زیادی در تهران رخ می‌دهد که ۳۰۰ مورد آن آتش‌سوزی است.

وی با اشاره به ۵ هزار نیروی آتش‌نشانی گفت: این تعداد نیرو و همچنین اردوگاهی که داریم در بخش بحران برای تهران کافی نیست و لذا در تمام دنیا برای این کار از رویکرد مردم محوری استفاده می‌کنند.

داوری با بیان اینکه معابر شهر در زمان زلزله بسته می‌شوند و نیرو‌های امدادی نمی‌توانند برسند گفت: بسیج به عنوان یک نیروی ارزشی ثابت کرده که در شرایط سخت همیشه پای کار بوده و لذا ما می‌توانیم از پتانسیل بزرگ آن استفاده کنیم.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه بسیجیان مرد روز‌های سخت هستند، گفت: بسیج شهرداری برای این کار ظرفیت بزرگی دارد و امیدواریم بسیج شهری تهران هم به عنوانی یک پتانسیل به کمک آن آید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

سعید با نازی دعوا کرد و از خانه رفت/ وقتی به خانه برگشت یک مرد آنجا بود! پشت پرده پرونده سیاه آقای سوپراستار از زبان بازپرس حسین پور + فیلم جزییات شرط‌ بندی و تبانی در ۲ بازی تیم ملی فوتبال ایران لو رفت هنگامی که عمویم در دادگاه خانواده فریاد زد او دختر برادرم نیست دنیا روی سرم خراب شد نیش مرگبار مار سمی مردی را در حین اقدام شیطانی با زن جوان از پای درآورد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فیلم نجات یک دختر در هنگام خودکشی توسط دانشجوی مازندرانی سقوط دلخراش پسر نوجوان از پشت بام برج 14 طبقه / مادر شاهد حادثه بود+ عکس اخراج یک دانشجو و انفصال از خدمت یک استاد دانشگاه تهران تایید شد + جزئیات پسر خلافکار کرمانشاهی به مادر خودش هم رحم نکرد علت مرگ ملیکا زیبایی نژاد بازیگر شیرازی اعلام شد +عکس دزدی مرد عینکی از بانک مثل آب خوردن ! +تصاویر استخدام اراذل و اوباش برای برخود با دستفروشان تهرانی ؟! قاچاق اسلحه قهرمان پر افتخار ایرانی را پشت میله های زندان انداخت ازدواج اجباری شهلا و پدرام با دخالت پلیس و خانواده / از گروگانگیری تا فرار به دبی

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident حوادث Accidents زلزله آتش سوزی تهران صبح ساختمان ایمنی عکس زن شلیک فیلم سرقت جوان درگذشت همدستی دستگیری خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار، خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهردای تهران اظهار کرد: ساعت 12:31 دقیقه امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی به سامانه 125 اطلاع‌رسانی آتش‌نشانی اعلام شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، نیروها از 3 ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند؛ محل آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری بود که به دلیل کارهای رنگرزی که در آنجا صورت می‌گرفت و مواد اشتعال‌زا وجود داشت حریق رخ داده بود و شعله آن در حال سرایت به طبقه پایین که وسعت بزرگ‌تری داشت، بود، آتش‌نشانان عملیات را سریعاً آغاز کردند که باعث جلوگیری از گسترش آتش به اطراف شد.

مرگ هولناک کارگر جوان در خیابان قزوین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: یک نفر از آتش‌نشانان از ناحیه پا حین اطفای حریق دچار مصدومیت شد و خوشبختانه از افراد حاضر در آنجا شخصی دچار مصدومیت نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران