Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت جودو جوجیتسو و کوراش خراسان‌رضوی از اعزام تیم کاتای جوانان استان به رقابت‌های کشوری خبر داد. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

حسین محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: نخستین دوره رقابت‌های کاتای جودو جوانان کشور با حضور کاتاروهای 10 تا 21 ساله از سراسر ایران روز پنجشنبه 29 آذرماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در دو فرم ناگه‌نو‌کاتا و کاتامه نوکاتا، افزود: تیم کاتای جوانان خراسان رضوی متشکل از علیرضا عبادی و محمدرضا جاوید در فرم کاتامه نو کاتا، فنون در گیری در خاک به این رقابت‌ها اعزام شدند.

رئیس هیئت جودو جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی ادامه داد: رضا جاوید مسئول کمیته کاتا هیئت استان به عنوان سرمربی و سرپرست تیم اعزامی، کاتاروهای استان را هدایت می‌کند.

جودوکار سیستان و بلوچستان نایب قهرمان کشور شدیزد میزبان دو دوره مسابقات ملی جودو در آذرماه استرئیس هیئت جودو لرستان انتخاب شد

محمودی خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها به صورت کشوری برگزار می‌شود و کاتاروهای سراسر کشور در آن حضور دارند و ورزشکاران خراسان رضوی برای کسب مدال رقابت سختی با رقبای خود خواهند داشت.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق فروردین ماه بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق طبق مصوبه هیئت دولت همراه با ۲۰درصد افزایش، امروز پرداخت می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جعفر امیرآبادی‌زاده با اعلام خبر واریز حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل و پیگیری‌های صورت گرفته براساس تصویب نامه شماره 3034 مورخ 14فروردین ماه 1403 هیئت وزیران امروز (چهارشنبه 29فروردین ماه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

اجرای رتبه‌بندی برای 5306 بازنشسته دیگر آموزش و پرورش

امیرآبادی‌زاده تاکید کرد: پیگیری و هماهنگی‌های زیادی انجام شد تا افزایش مصوب هیئت وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود، در زمان واریز حقوق‌ها نیز عملیاتی شود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات منطقه‌ای کشتی باچوخه در جوین خراسان رضوی برگزار شد
  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • ببینید | حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی 
  • حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی + ویدئو
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • ۱۹ گروه سرود روستایی در «کردر» خراسان رضوی رقابت می کنند
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • حضور دو نماینده از خراسان رضوی در مسابقات بین المللی کبدی در بابلسر