Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازرس کمیته ملی پارالمپیک تا زمان معرفی گزینه قطعی دبیری این کمیته، به عنوان سرپرست دبیری پیگیر امور مربوطه خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، طبق اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک که سه ماه پیش با مصوبه هیات وزیران به صورت رسمی ابلاغ شد و بر اساس بند «ث» ماده ۱۶ (وظایف هیات اجرایی) آن، انتخاب پست دبیرکل از برنامه های مجمع انتخاباتی خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزینه موردنظر برای تصدی این پست با پیشنهاد رئیس و تائید هیات اجرایی مشخص می شود. 

بر همین اساس در مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک که شنبه گذشته برگزار شد، برای نخستین بار طی ادوار گذشته، رای گیری برای مشخص شدن دبیرکل انجام نشد و قرار بر این شد محمود خسروی وفا رئیس کمیته در اولین فرصت گزینه پیشنهادی خود برای دبیرکلی را به هیات اجرایی معرفی کند.

در همین راستا مسعود اشرفی به عنوان سرپرست دبیرکلی معرفی شده است. وی که همواره با ورزش جانبازان و معلولان همکاری داشته و طی سال های گذشته هم دبیرکلی این کمیته را عهده دار بوده است، در مجمع انتخاباتی اخیر به عنوان بازرس کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد. 

مسعود اشرفی برای پست ریاست کمیته ملی پارالمپیک نیز ثبت نام کرده بود اما دو هفته پیش برگزاری مجمع انتخاباتی این کمیته از این پس انصراف داد. وی تنها کاندیدای پست بازرسی در انتخابات شنبه گذشته بود. 

وی تا زمان معرفی گزینه دبیرکلی کمیته ملی پارالمپیک امور مربوط به این مسئولیت و پست را به عنوان سرپرست دبیرکلی پیگیری خواهد کرد. 

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جانبازان کمیته ملی پارالمپیک هیات وزیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان از بین رفته است

وزارت دفاع طالبان اعلام کرد محمد یعقوب مجاهد، سرپرست این وزارت در دیدار با هیات مالزیایی حضور فیزیکی گروه‌های «مخرب» به شمول داعش در افغانستان را رد کرده است.

این وزارت همچنین اعلام کرد هیئت مالزیایی شامل نمایندگان وزارت‌های خارجه، دفاع، داخله و نماینده ویژه نخست وزیر آن کشور وارد کابل شدند.

سرپرست وزارت دفاع حکومت سرپرست در این دیدار‌ها تاکید کرد به کسی اجازه نخواهد داد از خاک این‌ کشور تهدیدی به کشور‌های منطقه واقع گردد.

در این خبرنامه‌ به نقل از هیات مالزی آمده است که آنان با اشاره به همکاری‌های همه جانبه اطمینان دادند که آنچه که افغانستان را از نزدیک مشاهده نمودند به مسئولان آن کشور برسانند.

این در حالی است که برخی کشور‌های منطقه همواره از حضور و فعالیت گروه‌های تروریستی در افغانستان به ویژه داعش ابراز نگرانی کردند، ادعا‌هایی که همواره از سوی مقامات حکومت سرپرست رد و بی‌اساس خوانده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد