Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور استان‌ها، جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با اعلام این خبر برگزاری نشست تخصصی کارشناسان حوزه مد و لباس استان‌های سراسرکشور افزود: نشست تخصصی کارشناسان حوزه مد و لباس استانهای سراسرکشور با هدف تعامل و همکاری هرچه بیشتر در زمینه فرهنگ سازی پوشش و مد ایرانی اسلامی با بهره گیری از نظرات کارشناسان این حوزه، روز چهارشنبه 5 دی ماه در سالن اجتماعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی حیدری مدیر امور استان‌ها، جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، گفت: این نشست تخصصی با حضور حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد ولباس و نمایندگان صنف پوشاک، طراحان، نمایندگانی از دانشگاه، کارشناسان حوزه مد و لباس استانهای سراسرکشور و جمعی از مسولان عالی رتبه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  با هدف تعامل و همکاری هرچه بیشتر و بهتر در زمینه فرهنگ سازی پوشش و مد ایرانی اسلامی با  بهره گیری از نظرات کارشناسان این حوزه، روز چهارشنبه 5 دی ماه در سالن اجتماعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

 آسیب شناسی حوزه مد و لباس، ارایه راهکارهای مناسب با بهره‌گیری از نظرات و ایده‌های کارشناسان حوزه مد ولباس استانهای سراسر کشور از جمله محور های این نشست تخصصی است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مد فرهنگ سازی دی ماه وزارت فرهنگ و ارشاد وزارت فرهنگ و ارشاد پوشش سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی دی ماه سالن اجتماعات فرهنگ سازی مد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقاره‌زنی در اردبیل احیا می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: آیین نقاره‌زنی در اردبیل به عنوان آیین سنتی و مذهبی احیا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، امیر رجبی عصر پنجشنبه در نشست فعالان حوزه فرهنگ و هنر در اردبیل،گفت: با شکل گیری اتاق فکر با مشارکت فعالان حوزه‌های هنری و فرهنگی سعی بر این است تا سنت نقاره‌زنی مذهبی در اردبیل احیا شده و افراد مستعد برای دریافت آموزش‌های مورد نیاز به شهر مقدس مشهد اعزام شوند.

وی به برگزاری نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی در اردبیل اشاره کرد و گفت: تجارب ارزشمند اساتید برجسته و فعالان حوزه معماری را در احیای جایگاه این حوزه شاهد هستیم و قطعا در مناسبت‌های مختلف به ویژه آیین‌های عزاداری ماه محرم در مسیرهای شمع‌نشانی در 6 محله شهر اردبیل اصالت و هویت تاریخی حفظ می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: معماری مجموعه جهانی شیخ صفی دارای ارزش و جایگاه خاص و از نمادهای مهم شهر اردبیل است که با گذشت سال‌های طولانی در این حوزه باید فعالیت‌های مؤثر و مفیدی را شاهد باشیم.

رجبی افزود: شرح احوال شیخ صفی‌الدین اردبیلی کتاب‌های متعددی تألیف شده و در دوره معاصر نیز استاد بابا صفری در عرصه اردبیل‌شناسی تحقیق و مطالعات فراوانی کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای احیای هویت تاریخی اردبیل نیازمند برگزاری نشست‌های تخصصی با محوریت معماری و هویت فرهنگی هستیم که قطعا این نشست با همراهی فعالان فرهنگی و هنری ادامه خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به برگزاری آیین‌های تجلیل از مفاخر استانی و بیان آثار آنها به عنوان عنصر انگیزشی و دلگرمی الگوسازی برای نسل‌های آینده اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم همه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در راستای اعتلای بیشتر و قدرشناسی از این سرمایه‌های معنوی و فرهنگی انجام شود.

رجبی از حضور چهار ناشر از استان در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و اضافه کرد: برخی ناشران و فعالان حوزه چاپ و نشر استان به دلیل برخی مشکلات اقتصادی امسال موفق به ثبت‌نام در نمایشگاه کتاب تهران نشدند و برای حضور فعال در سال‌های آینده برنامه‌ریزی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: ناشران استان با وجود اینکه مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی دارند، با عشق و علاقه و انرژی مضاعف برای توسعه فرهنگی استان گام‌های جدی را برداشته و در این راستا پیشگام عمل می‌کنند.

انتهای پیام/131

  

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • نقاره‌زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری