Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:47:11 GMT

سامانه بارشی وارد خراسان جنوبی می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۷۳۹۶

سامانه بارشی وارد خراسان جنوبی می شود

بیرجند - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: سامانه بارشی جدید از هفته آینده وارد استان می شود که امیدواریم بارش های خوبی داشته باشد.

جواد نخعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به الگوی نقشه های هواشناسی هوای استان کم و بیش ابری همراه با وزش تندباد و گرد و خاک پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: احتمال بارش های خفیف در ارتفاعات شمال غرب استان وجود دارد و این بارش ها در شهرستان های بشرویه، طبس و سرایان دور از انتظار نیست.
کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به کاهش ابر و رطوبت منطقه از امشب (سه شنبه)، هوای استان تا پنجشنبه سردتر می شود.
وی با تاکید بر اینکه روزهای آینده هوای استان سردتر خواهد شد تصریح کرد: شب گذشته در شهرستان های نهبندان، قاینات، سربیشه و درمیان یخبندان بوده است.
نخعی گفت: سربیشه در 24 ساعت گذشته با پنج درجه زیر صفر سردترین و نهبندان، طبس و خوسف با بیشینه 19 درجه گرم ترین نقاط استان بوده اند.
وی افزود: کمینه و بیشینه دما در مرکز استان به ترتیب سه و 17 درجه بالای صفر ثبت شده است.
9893*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد هواشناسي بارندگي وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید از سمت غرب وارد کشور شده است (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سامانه بارشی در راه کشور / کدام استان ها بیشترین بارش را دارند؟ (فیلم) تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم) فیلمی ماهواره‌ای از سامانه بارشی بزرگی که هم‌اکنون در جنوب ایران سیل به راه انداخته است (فیلم)

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • سامانه بارشی جدید از سمت غرب وارد کشور شده است (فیلم)
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • ورود سامانه بارشی به جو استان
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده