Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@17:27:57 GMT

علت حادثه آتش سوزی در مدرسه‌ای در زاهدان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۷۴۲۳

علت حادثه آتش سوزی در مدرسه‌ای در زاهدان مشخص شد

رئیس سازمان آتش نشانی زاهدان علت آتش سوزی در یک مدرسه در زاهدان را تشریح کرد. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

خسرو سراوانی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: حادثه آتش سوزی ساعت ٩ صبح امروز در یک واحد آموزشی پیش‌دبستانی و دبستان غیردولتی دخترانه در خیابان مصطفی خمینی زاهدان رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش‌نشانی زاهدان ادامه داد: پس از اعلام خبر حریق به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی زاهدان ایستگاه های 208، 201 و 210 در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی به محل حادثه 55 نفر از دانش آموزان گرفتار در دود و آتش از محل حادثه خارج شدند خاطرنشان کرد: این کودکان برای سرشماری و تحویل به خانواده‌هایشان به ساختمان مسکونی کنار مدرسه انتقال داده شدند.

وقوع آتش سوزی در دبستان دخترانه‌ای در زاهدان؛ 4 دانش آموز دچار سوختگی شدندآتش سوزی مرگبار در بمبئیادامه روند صعودی تلفات آتش سوزی مرگبار کالیفرنیا

وی افزود: در این حادثه چهار کودک که دچار سوختگی شده بودند به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی زاهدان عنوان کرد: در بررسی‌های اولیه ای که از سوی کارشناسان سازمان انجام شد مشخص شد حریق از یک چراغ نفتی آغاز شده اما تحقیقات در مورد علت دقیق این حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/ن

R7843/P1361/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش‌سوزی انبار کالای ۵۰۰ متری در منطقه شهرری خبر داد.

به گزارش میزان، ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه خبر داد.

وی گفت: در یک محوطه‌ چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت که آتش‌نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند، اما صدای چندین انفجار در محل آتش‌سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده است.

ملکی گفت: این حادثه تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟