Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک قاضی فدرال آمریکایی قرار است درباره این مساله تصمیم گیری کند که آیا مایکل فلین مشاور سابق امنیت ملی رئیس جمهور ایالات متحده به خاطر دروغگویی به اف بی آی زندانی شود یا نه. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، در حالی که این مساله مسجل شده است که مایکل فلین مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در جریان تحقیقات مربوط به تبانی بین تیم انتخاباتی دونالد ترامپ و مقام‌های روسی به ماموران اف بی آی دروغ گفته است، "ایمت سالیوان" قاضی آمریکایی قصد دارد امروز حکم فلین را به زندانی در واشنگتن صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رابرت مولر دادستان ویژه پرونده روسیه از قاضی سالیوان خواسته است تا فلین را به خاطر خدمات نظامی اش و همکاری مستمر و چشمگیر در جریان تحقیقات این پرونده، زندانی نکند.

فلین در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی به این مساله اعتراف کرد که به ماموران اف بی آی درباره مذاکراتش با سرگئی کیسلیاک سفیر وقت روسیه در واشنگتن، دروغ گفته است.

بیشتر بخوانید

کیفرخواست علیه شریک ایرانی-آمریکایی مشاور سابق ترامپ

فلین در ژانویه ۲۰۱۷ میلادی گفته بود که هرگز درباره تحریم‌های آمریکا علیه روسیه با کیسلیاک مذاکره نکرده است. دروغگویی به اف بی آی جرمی است که حداکثر ۵ سال زندان مجازات ان خواهد بود. در حکم اولیه قاضی فدرال، فلین مستحق محکومیت به ۶ ماه زندان شناخته شده است.

وکلای فلین از دادگاه خواسته اند تا موکلشان را به ۲۰۰ ساعت خدمات اجتماعی محکوم کنند. وکلای فلین همچنین بر این باورند که مشاور سابق امنیت ملی آمریکا مستحق تخفیف در مجازات است چرا که نسبت به این مساله آگاهی نداشته است که دروغگویی به ماموران اف بی آی جرم است.

فلین تاکنون نخستین عضو از دولت ترامپ است که رسما به جرم خود در جریان تحقیقات پرونده روسیه اعتراف کرده است. تاکنون پای ۳۲ شخص و ۳ شرکت روسی در این پرونده باز شده است.

ترامپ بار‌ها هرگونه تبانی با روسیه در انتخابات ریاست جمهوری را رد کرده و تحقیقات مولر را بیهوده ارزیابی نموده است.

ترامپ پیش از این مولر را متهم کرده است که بیش از ۴۰ میلیون دلار را برای اثبات این مساله حیف و میل کرده است که هیچ گونه تبانی بین کمپین انتخاباتی اش با روسیه وجود نداشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ترامپ متهم است که از طریق وکلای خود به استورمی دنیلز بازیگر فیلم های مستهجن حق السکوت پرداخته است.

کد خبر 847274 برچسب‌ها خبر ویژه فیلم و سریال ایرانی دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • آماری هولناک؛ «۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند»
  • هشدار فرشاد مؤمنی؛ ۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو
  • بازداشت معاون وزیر دفاع روسیه