Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، سردار رمضان شریف مدیر کل روابط عمومی سپاه پاسداران در نشست هم‌اندیشی برنامه بزرگداشت حماسه ۹ دی که صبح امروز(سه شنبه) در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: مهمترین مسئله‌ای که در ۹ دی امسال در پیش داریم، پیوند این حماسه تاریخی با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود: موضوع دیگری که باید در این بخش به آن توجه کرد، تبیین حضور دشمنان خارجی و بهره بردن آنها از اختلافات داخلی کشور در سال ۸۸ و هدایت آن بود. در آن سال حتی آمریکایی‌ها به صراحت اعلام کردند که چه برنامه‌هایی برای سال ۸۸ طراحی و اجرا کرده بودند.

سردار شریف در ادامه گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که در مسئله ۹ دی باید به آن پرداخته شود، تبلیغ و تبیین حرکت رهبر معظم انقلاب در پایان دادن به فتنه سال ۸۸ است زیرا یکی از محورهای فتنه دشمنان، نشان دادن ناکارآمدی نظام در فتنه‌هایی که توسط آمریکا و صهیونیسم برای ما طراحی می‌شود، است. دشمنان تلاش می‌کنند تا حرکت رهبر انقلاب را تحریف کنند و یا به طور کامل نادیده بگیرند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران همچنین افزود: در موضوع ۹ دی صادقانه‌ترین روایت این است که رهبر معظم انقلاب با درایت، صبر و حوصله این بحران عظیم، که بعدا معلوم شد دشمنان چه طراحی سنگینی برای آن کرده بودند، را از سر انقلاب اسلامی عبور دادند.

وی همچنین با توجه به در نظر گرفتن نقش مردم در حماسه ۹ دی گفت: در اصل باید گفت که پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب نقش بسیار کلیدی در ناکام گذاشتن طراحی دشمنان داشت.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت حماسه ۹ دی گفت: برخی از جناح‌ها و افراد، که کعبه آمالشان در غرب است از برگزاری مراسم بزرگداشت برای حماسه ۹ دی همانند مراسم ۱۳ آبان، خوششان نمی‌آید اما امسال دیگر تکلیف آمریکایی‌ها معلوم شد و شاهد برگزاری حماسی و پرشور مردم در مراسم ۱۳ آبان بودیم.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام واحدیان در این مراسم جوانمردی و شجاعت را از ویژگی‌های این شهداپ خواند و گفت: امروز روحیه جهاد و ایثار و فداکاری شهدای ما در میدان، دشمنان را در همه ابعاد به عقب رانده است.


وی با بیان اینکه، این روحیه شهدای ما الهام یافته از مکتب اباعبدالله الحسین (ع) است افزود: تا زمانی که جوانان ما با این روحیه و ولایت پذیری و دفاع از مظلوم را حفظ کنند؛ دشمنان اسلام و انقلاب هرگز نخواهند توانست به ایران اسلامی ضربه وارد کند.


مداحی، حضور خادمان رضوی و هم نوایی صلوات خاصه امام رضا (ع)، اهداء لوح به خانواده‌های شهدای مدافع امنیت از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • ادای احترام رئیس جمهور به رهبر استقلال پاکستان
  • کارگران فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد
  • کنایه معین الدین سعیدی به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس /عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • سعیدی، نماینده چابهار: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند/ حجاب واجب است اما تقویت ارزش پول ملی و سفره مردم هم واجب است