Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛در راستای ارتقاء روابط و تعاملات برون سازمانی و ارائه خدمات مطلوب و سازنده به آحاد جامعه  نشستی مشترک بین  مسئولین اداره کل بهزیستی و آموزش و پرورش برگزار گردید.

 در این نشست پس از تبادل اطلاعات پیرامون فعالیتها و نقش مهم هر دو نهاد در ارائه خدمات مشترک آموزشی فرهنگی پیشگیری تفام نامه هایی بین  آقایان علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان و محمد دستورانی مدیر کل آموز ش و پروش استان سمنان منعقد گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    استراتژی سازمان بهزیستی برای پیشگیری از معلولیتها و آسیبهای اجتماعی و درمان به موقع و به هنگام آسیبها در ارائه خدمات تخصصی به آحاد جامعه حائز اهمیت  و این موضوع در تعاملات  برون بخشی بین دستگاههای اجرایی در شرح موضوعات تفاهم نامه ها  بشرح ذیل مشهود است.  1 - اجرای طرح آموزش پیش از ازدواج در 100 آموزشگاه برای مهارت آموزی در دوره تحصیلی متوسطه در سطح استان به ویژه مناطق محروم استان و  طرح آموزش زندگی خانواده در 50 آموزشگاه جهت والدین دانش آموزان دختر وپسر دوره ابتدایی در مناطق محروم استان در راستای ارتقای سلامت ازدواج و پیشگیری از آسیبهای مرتبط با آن و اجرایی نمودن طرح آموزش پیش از ازدواج و آموزش زندگی خانواده 2- اجرای برنامه آگاه سازی پیشگیری از معلولیت ها در دبیرستان های دوره دوم متوسطه (دخترانه و پسرانه )پایه دهم و یازدهم به منظور ارتقاء سطح سلامت جامعه و پیشگیری از معلولیت و انجام همکاری و استفاده از ظرفیت های بالقوه در راستای ارتقاء سطح سلامت دانش آموزان 3- اجرای طرح غربالگری اضطراب جهت کودکان 5 و 6 ساله مراکز پیش دبستانی آموزش و پرورش در سطح استان ( شهرستان های : سمنان.مهدیشهر شاهرود) در راستای اجرای طرح غربالگری اضطراب کودکان 5 و 6 ساله 4- اجرای طرح غربالگری اختلالات ژنتیک افراد 25-15 سال در دبیرستان های دخترانه و مدارس شبانه روزی دانش آموزان دوره دوم متوسطه(پایه های دهم و یازدهم)  به منظور ارتقاء سطح سلامت جامعه و پیشگیری از معلولیت انجام همکاری و استفاده از ظرفیت های بالقوه در راستای ارتقاء سطح سلامت دانش آموزان 5_ اجرای طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان(ماد) این طرح برای دانش آموزان پایه هشتم مقطع اول متوسطه عمومی دختر و پسر با هدف ارتقای سرمایه اجتماعی و کنشهای ارتباطی سالم در مدارس تفاهم نامه های مذکور بین دو دستگاه منعقد گردید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش استان بهزیستی جامعه درمان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسینعلی محمدی متکازینی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بهشهر دارای بیش از ۲۰۰ مدرسه و ۲۸ هزار دانش آموز است که در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

وی افزود: مدارس شهرستان بهشهر از لحاظ کیفیت از استان جلوتر است و با تراکم دانش آموزی مواجه هستیم، اما مشکل فضا در بهشهر وجود ندارد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر یادآورشد: از خرداد ۱۴۰۳ دبیرستانی‌ها در هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم امتحان نهایی خواهیم داشت و شبه امتحان نهایی برای دانش آموزان برگزار شد.

محمدی گفت: این امتحانات شبه نهایی به‌منظور کاهش استرس دانش‌آموزان دبیرستانی تدوین شده است در مدارس برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر از تک نوبته بودن مدارس بهشهر خبر داد و گفت: همه‌مدارس بهشهر در همه‌مقاطع تحصیلی نوبته هستند و هیچ مدرسه دو نوبته ای در بهشهر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خود یک رسانه است، خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی در کشور و استان و شهرستان خانه‌ای نداریم که آموزش و پرورش نباشد و حضور جدی در زندگی مردم دارد و ارتباط ما با خانواده‌ها دو طرفه است.

محمدی متکازینی گفت: در بحث حجاب و عفاف براساس دستگاه نظارتی، بهشهر از جمله شهرهایی است که کمترین چالش را دارد.

وی افزود: حجاب در مدارس اجباری است و قانون است و دانش آموزان باید با پوشش مدرسه حاضر شوند و همه دستگاه‌های فرهنگی باید کمک‌کار ما برای این امر مهم باشند.

کد خبر 6087653

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان