Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعد حریری از جامعه بین الملل خواست اقدامات تنش آمیز رژیم صهیونیستی در قبال لبنان را مهار کند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، سعد حریری از جامعه بین الملل خواست اقدامات تنش آمیز رژیم صهیونیستی در قبال لبنان را مهار کند.
سعد حریری نخست وزیر مامور تشکیل دولت لبنان در دیدار با استفانو دل کول فرمانده نیرو‌های فوق العاده بین المللی مستقر در جنوب لبنان (یونیفل) گفت: جامعه بین الملل باید در راستای احترام به خط آبی و اجرای کامل قطعنامه ۱۷۰۱، اقدامات تنش آمیز اسرائیل در قبال لبنان را مهار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حریری از سازمان ملل خواست به مسئولیت‌های خود در مقابله با اقدامات روزانه اسرائیل و نقض حریم هوایی و آبی لبنان عمل کند.
وی افزود وظیفه دفاع از حاکمیت لبنان و تمامیت ارضی آن فقط برعهده ارتش لبنان است که با یونیفل همکاری می‌کند و برای بررسی هر گونه اشکالی در اجرای قطعنامه سازمان ملل گشت زنی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قطعنامه سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۷۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی فرجی‌برحق در اولین جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال و صیانت از حقوق عامه استان زنجان، اظهار کرد: فلسفه جلسات این شورا بر مبنای بررسی عملکرد بیرونی دستگاه‌ها است. به نظر می‌رسد برخی مشکلات در خود دستگاه‌های حوزه حفظ حقوق بیت‌المال وجود دارد.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه در بازدید از چند مجموعه مشاهده شد در حوزه حفظ حقوق بیت‌المال و اموال دولتی تضییع شده است، بنابراین مدیران بایستی در حفظ اموال دولتی به وظیفه قانونی خود عمل کنند، گفت: بی‌توجهی در حفظ اموال دولتی مورد پذیرش نیست. مدیرانی که در این حوزه به وظیفه قانونی خود عمل نکنند باید پاسخگو باشند.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان زنجان بیان کرد: شورای حفظ حقوق بیت‌المال در سال ۱۴۰۳ جلسات و اقدامات خود را با ارائه برنامه‌های منسجم همراه با راهکار و اقدامات پیشگیرانه در امور اراضی ملی و رفع تصرف آنها تنظیم کند.

فرجی‌برحق با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از مردم استان در بخش کشاورزی فعالیت دارند، تاکید کرد: در بخش مدیریت آب‌های زیرزمینی بویژه چاه‌های کشاورزی صرفاً اقدامات سلبی مؤثر نیست، بلکه انجام اقدامات و کارهای کارشناسی در این حوزه می‌تواند ضمن حفظ آب‌های زیرزمینی مشکل تأمین آب کشاورزان را برطرف خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری زنجان تصریح کرد: یکی از اقدامات مؤثر در حفظ و مدیریت آب‌های زیرزمینی و چاه‌های کشاورزی نصب کنتور است، بنابر این می‌شود با پرداخت تسهیلات بانکی کم‌بهره برای خرید کنتور آب چاه‌ها توسط کشاورزان در این بخش هم موفق عمل کرد.

کد خبر 6088518

دیگر خبرها

  • مسوولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • عفو بین‌الملل خواستار ورود بازرسان به نوار غزه شد
  • استانداردهای دوگانه پارلمان اروپا در قبال تحولات منطقه
  • موضع اهل سنت و جماعت در قبال حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • ببینید | رژیم صهیونیستی با جنگ چند جانبه مهار شده است
  • رژیم صهیونیستی با جنگ چند جانبه مهار شده است + فیلم