Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - در راستاي ارائه‌ی خدمات مكمل سفر، امكان خريد همزمان بليت قطار و رزرو هتل در سامانه‌ی فروش بليت قطارهای رجا فراهم شد.

به گزارش گروه حمل و نقل پول‌نیوز، باتوجه به همكاري با مراكز اقامتي در شهرهاي مشهد مقدس، شيراز، بندرعباس، تبریز، یزد، ساری و گرگان، اين امكان برای مسيرهاي یاد شده در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتخاب این مراکز با بررسی طیف های وسیعی از مجموعه های اقامتی صورت گرفته تا با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار مسافران قرار گیرد.
   
همچنین هتل‌های موجود بدون واسطه با این شرکت همکاری داشته و بهترين قيمت ممکن را به متقاضیان ارایه  می‌دهند.
   
متقاضیان بهره‌گیری از این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir قسمت «بسته سفر» و کلیه دفاتر فروش بلیت سطح کشور برای تهیه این نوع بلیت‌ها اقدام کنند.
   
هم‌وطنان همچنین برای استفاده از این خدمات می‌توانند با مرکز فروش تلفنی 1539 «سامانه ارتباط با مشتریان» این شرکت از سراسر کشور تماس بگیرند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت رجا پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید

این سامانه از ابتدای فروردین ۱۴۰۳، ۸۷۰ هزار قطعه بلیت به ارزش ۵۹ میلیارد تومان فروخته است که «بی‌بدن» و «تمساح خونی» به ترتیب در رده پر فروش‌ترین فیلم‌های فروردین امسال قرار می‌گیرند. سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» با در اختیار داشتن نزدیک به ۹۰ درصد از سهم بازار فروش بلیت سینما، تاکنون ۲۵ میلیون خرید موفق و فروش بیش از ۶۵ میلیون قطعه بلیت را برای خود ثبت کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896378

دیگر خبرها

  • مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com
  • سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است
  • متقاضیان وام ۳۰۰ میلیونی بخوانند
  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • جزییات اولین حراج سکه در سال جدید / فروش ۷۲۱۸ قطعه سکه در دهمین حراج مرکز مبادله ایران