Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-06@01:47:31 GMT

پژوهشگران برتر نظام بانکي کشور معرفي شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۷۹۱۰

پژوهشگران برتر نظام بانکي کشور معرفي شدند

پول‌نیوز - در هشتمين همايش بزرگداشت هفته پژوهش و فناوري که به همت پژوهشکده پولي و بانکي برگزار شد پژوهشگران برتر نظام بانکي معرفي شدند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در هشتمين دوره همايش بزرگداشت هفته پژوهش و فناوري که صبح روز دوشنبه 26 آذرماه 97 در محل بانک مرکزي با حضور اکبر کميجاني قائم مقام بانک مرکزي، علي ديواندري رئيس پژوهشکده پولي و بانکي و مديران عامل بانک‌ها، کارشناسان و صاحب‌نظران سيستم بانکي برگزار شد پژوهشگران، افراد و آثار برگزيده نظام بانکي معرفي شدند که در اين بين دکتر حسين محسني رئيس اداره حوزه مديريت بانک اقتصادنوين به عنوان يکي از پژوهشگران منتخب نظام بانکي معرفي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محسني داراي درجه دکتراي مديريت مالي از دانشگاه علامه طباطبايي تهران است که از سوابق علمي و پژوهشي متعددي به ويژه در حوزه پول و بانک برخوردار است.

گفتني است داوران همايش بزرگداشت هفته پژوهش و فناوري همه ساله، پس از بررسي آثار تاليفي و مستندات پژوهشگران، افراد و آثار برگزيده در 6 بخشِ مقاله، کتاب، پژوهشگران منتخب نظام بانکي، پژوهشگران منتخب بانک مرکزي، پژوهشگران منتخب پژوهشکده پولي و بانکي و پژوهشگران منتخب بانک‌ها را معرفي مي‌کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پژوهشگر نظام بانکی بانک اقتصاد نوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  مسابقات آزاد دارت کارگران کشور در بخش مردان در آکادمی دارت بوستان سئول با رقابت ۸۹ نفر از سراسر کشور برگزار شد و در پایان محمدامین کریم‌پور از تهران، مقام نخست را به دست آورد و جایزه ۸۰ میلیون ریالی را از آن خود کرد. جواد بیات از مشهد به نایب قهرمانی رسید و جایزه نقدی ۴۰ میلیون ریالی را گرفت. حسین اعرابی از اصفهان و سعید کریمی از تهران، در جایگاه سوم مشترک ایستادند و هر کدام جایزه ۲۰ میلیون ریالی را کسب کردند.

دیگر خبرها

  • شقاقی: تصمیمات سخت کنترل تورم مشاهده نمی‌شود؛ نرخ واقعی تورم کشور چه عددی است؟
  • «همتی» برای چاپ پول نیست! | آمارهای واقعی از وضعیت پولی کشور
  • سقف تراکنش‌های بانکی در یک روز چه قدر است؟
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • هشدار نگران‌کننده یک اقتصاددان نسبت به تشدید تورم/ نرخ واقعی تورم کشور چه عددی است؟
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • بانک مرکزی وضعیت ارزی کشور را بهبود بخشید
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی