Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@22:07:34 GMT

فضای مجازی دزد مهربانی یلدایی

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۷۹۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ امروز با چشم و هم چشمی و فرهنگ تجمل گرایی هر روز سخت‌تر و از دلنشینی آن کاسته می‌شود در این میان علاوه بر تازه وارد‌های تجملی در شب یلدا گوشی‌های تلفن همراه و وب گردی و استفاده بیش از حد از پیام رسان‌ها خصوصا تلگرام فرصتی برای صحبت بین فامیل نمی‌گذارد و کپ و گفت‌وگو‌های صمیمی با عکس‌ها و لبخند‌های مصنوعی جایگزین شده است و به جای رفع کدورت و دلخوری‌ها دنبال جمع کردن لایک برای عکس‌های اینستگرامی معطوف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گرانی خار چشم مراسم یلدا

متاسفانه با وضعیت اقتصادی کشور و سوء استفاده بعضی از دلالان ایجاد مقدمات شب یلدا برای خانواده‌ها دچار مشکل و سخت شده است؛ بالا رفتن قیمت میوه، آجیل و شیرینی که علی رغم تلاش مسوولان اتفاق می‌افتد یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها است که خصوصا در امسال به خاطر مشکلات اقتصادی ملموس‌تر است و این افزایش وقتی با درامد خانواده‌ها همخوانی نداشته باشد مانند خاری در چشم، خانواده‌ها را می‌ازرد.

یکی از شهروندان می‌گوید: قیمت‌هایی که روی اتیکت آجیل‌ها و میوه‌ها می‌خورد خیلی گران است و محفل گرم یلدایی خانواده‌ها را سرد کرده است.

احمد با گله از تفاوت قیمت‌ها در مغازه‌ها، می‌گوید: البته چشم و هم چشمی‌هایی هم وجود دارد به خصوص برای شب چله‌های عروس و داماد‌ها و همین مساله به رغبت میوه فروش‌ها و آجیل فروش‌ها برای گرانتر فروختن اجناس دامن زده است.

پای صادرات به شب یلدا واشد
ناصر اطرج با بیان اینکه امسال وضعیت میوه به دلیل وضعیت عوامل جوی، آب و هوایی مناسب نیست، اظهار کرد: اگر صادرات به همین شکل انجام شود شب یلدا برای تأمین میوه مشکل‌داریم.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار استان اصفهان گفت: اگر جلو صادرات گرفته شود مشکلی نداریم و صادرات دلیل اصلی افزایش قیمت‌های میوه است.

وی ادامه داد: برخی از میوه‌ها نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد و در برخی دیگر ۱۰۰ درصد افزایش قیمت داشته‌ایم.

اطرج با اشاره به اینکه کمبود میوه در سطح استان نداریم، بیان کرد: نسبت به سال گذشته کمبود میوه داریم، اما با توجه به کاهش قدرت خرید مردم، مصرف زیاد نیست.

وی افزود: اگر صادراتی انجام نشود قیمت‌ها پایین می‌آید، اما اگر صادرات با همین رویه ادامه داشته باشد نباید انتظار داشته باشیم که قیمت‌ها کاهش پیدا کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم محمود مهرابی قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در روزهای اخیر رسانه‌های ضد انقلاب مدعی شدند فردی به نام «محمود مهرابی» به دلیل فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم شده است.

بر اساس بررسی‌های انجام شده و مستندات موجود در پرونده، این فرد در آشوب‌های سال ۱۴۰۱ در فضای مجازی اقدام به انتشار مطالبی اعم از آموزش استفاده از سلاح‌های دست‌ساز، دعوت به تخریب اموال عمومی، تحریک مردم به جنگ و کشتار و توهین به مقدسات کرده است.

همچنین متهم مورد اشاره دارای ۵۲ شاکی خصوصی است که به دلیل نشر اکاذیب، از وی شکایت کرده‌اند.

دادگاه رسیدگی به اتهامات مهرابی با حضور ۲ وکیل وی برگزار شده است.

حکم دادگاه بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حکم محمود مهرابی قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • صادرات ۱۴۵ میلیون دلاری افغانستان از طریق دهلیزهای هوایی
  • خانه معلم، مدرسه کودکان کار
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • پدر، مادر، ما متهمیم ...
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!