Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@08:30:20 GMT

شناسایی 300 متکدی در سطح شهر کرمان

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۸۰۱۳

شناسایی 300 متکدی در سطح شهر کرمان

معاون برنامه‌ریزی فرماندار کرمان با بیان اینکه طرح ساماندهی و جمع‌آوری متکدیان براساس مصوبه استانداری در دستور کار قرار گرفته و برای آغاز کار شهر کرمان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: از پنجم آذرماه جاری که کار جمع‌آوری متکدیان در شهر کرمان آغاز شده، 126 نفر جمع‌آوری شدند که 19 نفر از آنها کودکان زیر 18 سال و 18 نفر از آنها افغانی بودند که تحویل اردوگاه افاغنه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، "علی سلاجقه" امروز 27 آذرماه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان درباره جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر اظهار کرد: 300 نفر متکدی در سطح شهر کرمان شناسایی شده که از این تعداد 180 نفر مرد و 120 نفر زن هستند.

وی افزود: همچنین حدود 140 نفر کودک کار و خیابانی زیر 18 سال شناسایی شده‌اند که 120 نفر از آنها افغانی هستند.

وی با بیان اینکه طرح ساماندهی و جمع آوری متکدیان براساس مصوبه استانداری در دستور کار قرار گرفته و برای آغاز کار شهر کرمان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: از پنجم آذرماه جاری که کار جمع آوری متکدیان در شهر کرمان آغاز شده، 126 نفر جمع آوری شدند که 19 نفر از آنها کودکان زیر 18 سال و 18 نفر از آنها افغانی بوده که تحویل اردوگاه افاغنه شدند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار کرمان با بیان اینکه 34 نفر زن متکدی، 10 نفرشان به دلیل مشکلات خاص، تحویل گرمخانه شده‌اند، گفت: از 72 نفر متکدی مرد نیز 10 نفر افغانی بوده‌اند و مابقی مردان اکثرا معتاد بوده‌اند.

به گزارش ایسنا، در این نشست در زمینه مشکلات اجرای این طرح بحث و از سوی رئیس کل دادگستری بر انجام وظایف از سوی دستگاه‌های اجرایی تاکید شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتباع افغانی متكديان منطقه کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم درباره پل حافظ در تهران تغییر کرد!

در حالی طی یکسال گذشته شهرداری تهران اعلام کرده بود که بنا دارد پل حافظ را جمع آوری کند که در نهایت تصمیم گرفته شد که این پل جمع آوری نشود.

مسعود حق لطفی؛ سرپرست سازمان عمران شهرداری تهران اعلام کرد: با بررسی‌های صورت گرفته پل حافظ جمع‌آوری نخواهد شد.

وی گفت: طبق تصمیم گرفته شده این پل مقاوم‌سازی می‌شود و تا حدود ۴۰ سال دیگر هم در برابر لرزه مقاوم خواهد بود.

منبع: تسنیم

tags # شهرداری تهران سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آرامش در شهر توسط پلیس شهرستان اردل
  • ‌‌پارکینگ ناایمن پارک ارم جمع‌آوری شد
  • جمع آوری پل حافظ منتفی شد
  • جمع آوری هزار و ۱۹۹ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در کرمان
  • پیشرفت ۹۸ درصدی فاضلاب شهر بیرجند
  • پل حافظ تهران ماندگار شد
  • تصمیم درباره پل حافظ در تهران تغییر کرد!
  • پل حافظ تهران جمع می‌شود؟
  • اصپاک روزانه یک تُن پسماند خشک از شهر اصفهان جمع‌آوری می‌کند
  • جمع‌آوری ۶۸ هزار تن نخاله در شهرکرد