Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها در قطب‌های گردشگری کوهستان، ساحل، جنگل و ابنیه‌های تاریخی گفت: در این زمینه طرح‌های سرمایه‌گذاری با شدت بیشتری در استان توسعه می‌یابد. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ارغوان مهدی‌زاده صبح امروز در نشست بررسی روند اجرای هتل 5 ستاره در جوار صنعت نفت و گاز در جنوب استان بوشهر با بیان اینکه  نقاط مختلف این استان دارای ظرفیت گردشگری بالایی است اظهار داشت: گردشگری دریایی، ساحلی، کوهستان، دشت، جنگل، روستا و صنعت ظرفیت بسیاری برای جذب گردشگر در استان بوشهر فراهم کرده است که بر اساس آن زیرساخت‌ها توسعه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در گردشگری ریسک پایینی دارد گفت: سرمایه‌گذاری در گردشگری ضمن اینکه دارای ریسک پایینی است بازدهی بالایی دارد چرا که سرمایه گذاران در صنعت گردشگری بالاترین بازدهی و بازگشت سرمایه دارند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر روندساخت هتل 5 ستاره پتروجم پارس را مطلوب دانست و افزود: پروژه هتل پتروجم پارس یکی از پروژه‌های بزرگ اقامتی در استان بوشهراست که با افتتاح و بهره‌برداری از آن، وضعیت آمار تخت‌های اقامتی استان بوشهر را بهبود می‌بخشد.

مهدی‌زاده بیان کرد: با روند  مطلوب تکمیل هتل 5 ستاره و سرعت پیشرفت و تکمیلی آن زمینه افتتاح آن در دهه مبارک بجر امسال فراهم می‌شود تا گردشگران نوروزی از آن بهره‌مند شوند.

وی، استان بوشهر را به عنوان مقصد گردشگری دانست و با بیان اینکه استان بوشهر به عنوان قطب گردشگری در کشور معرفی شده خاطر نشان کرد: زیرساخت‌ها در قطب‌های گردشگری کوهستان، ساحل، جنگل و ابنیه‌های تاریخی استان بوشهر در عرصه طرح‌های سرمایه‌گذاری با شدت بیشتری توسعه می‌یابد.

اقامتگاه «کپر» در مناطق ساحلی بوشهر ایجاد می‌شود 24 طرح اقامتگاه بوم گردی در استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد بوشهر|400 غرفه صنایع دستی در استان بوشهر برپا شد

مهدی‌زاده بیان کرد: موقعیت هتل پتروجم  پارس نزدیک به سه قطب گردشگری است، که از یک طرف به طبیعت زیبای کوهستان و از طرفی به دریا متصل است و در یک منطقه گردشگری اقتصادی پالایشگاهی قرار دارد.

وی با بیان اینکه گسترش و ایجاد تعداد تخت‌های اقامتی هنوز هم ظرفیت در این منطقه وجود دارد گفت: همه برای رونق صنعت گردشگری تلاش تا یک صنعت پایدار گردشگری در استان بوشهر ایجاد شود.

انتهای پیام/ش

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۵ هزار گردشگر نوروزی از خدمات دریایی استان بوشهر استفاده کردند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی نسب صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طرح گردشگری بنادر استان بوشهر قایق‌های تفریحی با خدمات رسانی به ۴۷۱ هزار و ۸۶۲ نفر بیشترین سهم در طرح را به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد: بعد از قایق‌های تفریحی جت اسکی، موتور لنج و شناورهای فلزی مسافربری و گردشگری به ترتیب با خدمات رسانی به ۹۴ هزار و ۱۲۶، ۵۰ هزار و ۵۹۶ و ۴۲ هزار و ۷۷۶ گردشگری دریایی بیشترین سهم در اجرا طرح داشتند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در طرح گردشگری دریایی بنادر این استان ۹ موتور لنج سنتی در بنادر بوشهر، بوالخیر، عامری و رستمی و ۶ شناور فلزی در بنادر بوشهر و گناوه فعالیت داشتند.

شکیبی نسب ادامه داد: در این طرح همچنین ۳۰ فروند جت اسکی در قالب هشت باشگاه و ۱۳۷ قایق تفریحی خدمات خود را به گردشگران دریایی بنادر استان بوشهر ارائه کردند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در طرح گردشگری دریایی بنادر استان پایانه بین المللی بندر بوشهر در نخستین سال فعالیت خود به بیش از ۱۵ هزار گردشگر و مسافر نوروزی خدمات ارائه کرد.

وی گفت: مهم‌ترین دستاورد طرح گردشگری دریایی بنادر استان ارائه خدمات ایمن و بدون حادثه به گردشگران دریایی بود که این مهم را نتیجه تلاش گروهی و ارزشمند فعالان طرح گردشگری بنادر استان دانست.

شکیبی نسب اظهار کرد: در شماری از مراکز غیرمجاز حوادثی برای گردشگران رخ داد که انتظار است گردشگران و هم استانی‌ها در هنگام دریافت خدمات گردشگری دریایی به استفاده از مراکز ایمن و مجاز اهتمام لازم را داشته باشند.

گفتنی است طرح گردشگری دریایی بنادر استان بوشهر ویژه نوروز امسال از ۲۵ اسفند تا ۲۴ فروردین ماه به مدت یک ماه به اجرا درآمد.

کد خبر 6079721

دیگر خبرها

  • روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد
  • مبادلات تجاری ایران و ازبکستان افزایش می‌یابد
  • پرورش میگو در ۸ هزار هکتار اراضی ساحلی بوشهر/تولید افزایش می‌یابد
  • توسعه صنعت فرآوری محصولات کشاورزی در بوشهر اولویت است
  • بهره‌وری در بخش کشاورزی استان بوشهر افزایش یابد
  • کاهش دامنه نوسان باید ادامه یابد / سهامداران از اقدام هیجانی پرهیز کنند
  • ارائه خدمت ۱۳۷ قایق به بیش از ۱۵ هزار گردشگر نوروزی بوشهر
  • ۶۷۵ هزار گردشگر نوروزی از خدمات دریایی استان بوشهر استفاده کردند
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • بازارچه دست‌فروشان تهرانسر، توسعه می‌یابد