Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@23:27:20 GMT

از پرسپولیس تا رئال؛ کاشیما به دنبال 4 میلیون دلار

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۸۰۷۱

از پرسپولیس تا رئال؛ کاشیما به دنبال 4 میلیون دلار

تیم کاشیما آنتلرز با پیروزی مقابل پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان جایزه 4 میلیون دلاری کسب کرد و حالا امیدوار به تکرار این اتفاق است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های رئال مادرید و کاشیما آنتلرز فردا در حالی به مصاف هم خواهند رفت که پیروزی مسابقه راهی فینال جام باشگاه های جهان خواهد شد. رئالی ها که فاتح دو دوره اخیر این مسابقات هستند، حالا در شرایطی پای به ابوظبی گذاشته اند که وضعیتشان خیلی خوب نیست و با سولاری روزهای پر فراز و نشیبی را تجربه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آن طرف کاشیما آنتلرز توانست به تمام اهدافش در سال 2018 برسد. شاگردان گو ایوا در لیگ سوم شدند و سهمیه لیگ قهرمانان کسب کردند، در آسیا به عنوان قهرمانی رسیدند و حالا در جام باشگاه های جهان تا نیمه نهایی صعود کرده اند.

 

پیروزی کاشیما مقابل پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان سبب شد تا آن ها جایزه 4 میلیون دلاری به ارمغان بیاورند؛ مسئله ای که احتمالا در نقل و انتقالات به کار این تیم می آید و باعث جذب بازیکنان بهتر می شود.

 

اکنون اگر تیم کاشیما آنتلرز بتواند رئال را شکست دهد و به فینال صعود کند، حتی در صورت باخت در بازی نهایی 4 میلیون دلار جایزه می گیرد و می تواند وضعیت مالی اش را بهتر از این کند.

 

لازم به ذکر است جایزه تیم قهرمان باشگاه های جهان 5 میلیون دلار، تیم سوم 2.5 میلیون دلار، تیم چهارم 2 میلیون دلار و... هستند که درآمد قابل قبولی برای تیم هایی چون کاشیما آنتلرز به حساب می آیند.

 

ژاپن کاشیما

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاپن کاشیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی پروین: درویش باید به این بازیکنان بگوید خداحافظ | پرسپولیس جای آنها نیست!

به گزارش همشهری آنلاین علی پروین در جمع خبرنگاران درمورد بازیکنانی که دنبال پول هستند، اظهار داشت: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ. بازیکنانی که پیراهن این تیم را می پوشند باید ارزش آن را بدانند.

روز اول به درویش گفتم که وقتی بچه‌ها می‌گویند اوسمار خوب است همین را نگه دارد و سرمربی کن.

وی ادامه داد: خدا را شکر خوب بازی می‌کنند و نتیجه هم می‌گیرند. پرسپولیس با این بازی هایی که انجام می دهد قهرمان می شود.

کد خبر 845075 برچسب‌ها ویژه ورزشی علی‌ پروین باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ترابی هم از عالیشاه عقب نیفتاد!
  • ادعای ستاره سیتی: رئال از اول دنبال پنالتی بود
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • کابوس «رئال» از حضور در «اتحاد»/ «سیتی» به دنبال تکرار تاریخ است
  • علی پروین: درویش باید به این بازیکنان بگوید خداحافظ | پرسپولیس جای آنها نیست!
  • پروین: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ!
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • ستاه سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!