Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: برنامه های ویژه ای نیز برای برون رفت فضای کسب و کار از شرایط رکود فعلی در نظر گرفته ایم که به زودی اجرایی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  ابراهیم جلیلی امروز در نشست با فعالان اقتصادی و اعضا اتاق بازرگانی اصناف پلدشت که در سالن جلسلت فرمانداری شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت فعالیت های اقتصادی گفت: برنامه های مدونی برای بازگشت رونق به این شهر مرزی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برنامه های ویژه ای نیز برای برون رفت فضای کسب و کار از شرایط رکود فعلی در نظر گرفته ایم که به زودی اجرایی می شود.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در ادامه افزود: برنامه های رونق بازارچه مرزی پلدشت و بازار داخل شهر، طراحی و برنامه ریزی برای بخش کشاورزی، کشت و صنعت، گلخانه های مدرن، دامداری های صنعتی، جذب سرمایه گذار برای احداث انبار، توسعه بخش گردشگری و سایت صنوف آلاینده از مسائل مهم دیگری است که برای آن برنامه هایی داریم.

در این جلسه مقرر شد با توجه به اجرای آیین نامه ماده ۸۸ قانون نظام صنفی، موانع و مشکلات مربوط به تشکل های صنفی در جلسات کمیسیون نظارت برطرف شود تا اصناف این شهرستان با اخذ مجوز فعالیت اقتصادی از معافیت مالیاتی و مزایای منطقه آزاد بهره مند شده و به راحتی بتوانند به فعالیت های خود ادامه دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است

ایسنا/کرمان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد را بازار سرمایه می‌دانیم که سرمایه اندک مردم جمع و در قالب ابزار مالی در اختیار تولید قرار می‌گیرد و در این صورت زمینه مشارکت جدی و فراگیر مردم را در اقتصاد فراهم کرده‌ایم.

سیدمهدی طبیب زاده در یکصدمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با اشاره به اینکه تلاش بر این است چگونه شرایط تحقق مشارکت مردم را فراهم کنیم، افزود: یکی از مسائل مهم، بررسی عوامل و موانع عدم مشارکت بخش خصوصی است و در این زمینه کار ریشه‌ای انجام شده تا پایان سال کارنامه قابل قبولی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تامین مالی یکی از راه‌های مشارکت مردم است، گفت: در پی بخشنامه بانک مرکزی برای کنترل نقدینگی در سال گذشته، بنگاه‌های اقتصادی به شدت با کمبود نقدینگی مواجه شده‌اند و باید فکر جدی برای آن داشت.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان اظهار کرد: تسهیل و تسریع در تامین مالی از بازار سرمایه را از امروز آغاز می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت ماه جاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان را برگزار خواهیم کرد و فرصت‌ها در ابعاد اقتصادی و اجتماعی مطرح می‌شود و امیدواریم پیام نوآوری، فناوری و تغییر نگرش را داشته باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رانت شیرین ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • آخرین جزئیات از زمان رونمایی صندوق پوشش ریسک بازار سرمایه اعلام شد + فیلم
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • ۹۰ درصد استارت‌آپ‌ها محکوم به شکستند/عدم بازارسنجی علمی فعالیت‌های جدید و نو
  • ارزش ۲ هزار و ۲۱۰ میلیاردی پرورش ماهی در قفس قشم
  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۱ اردیبهشت ماه
  • کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد