Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- صندوق بيمه سرمايه گذاري فعاليت هاي معدني تاکنون 12 طرح معدني واحدهاي فرآوري ارجاع شده از طريق سامانه «کارا» را براي دريافت تسهيلات به کارگروه اشتغال کشور و بانک هاي عامل توسعه تعاون و پست بانک معرفي کرده است.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي صندوق بيمه سرمايه گذاري فعاليت هاي معدني، طرح هاي ارجاع شده از سوي سامانه کارا به اين صندوق پس از بررسي کارشناسي و تهيه گزارش فني، مالي و اقتصادي براي دريافت تسهيلات به کارگروه اشتغال و بانک عامل معرفي شده و پس از تصويب آنها بيمه نامه مربوطه صادر مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين مدارک و پرونده هاي 60 طرح که از طريق سامانه کارا به اين صندوق ارجاع شده بود تکميل و در مرحله بازديد و تهيه گزارش کارشناسي ( فني و اقتصادي) قرار دارد.
براساس اين گزارش، بهره برداران متقاضي تسهيلات اشتغال روستايي که طرح آنها به صندوق ارجاع شده است مي توانند هرچه سريعتر مدارک مورد نياز خود را از سايت صندوق دريافت و نسبت به تکميل مدراک و ارسال آن به صندوق بيمه سرمايه گذاري فعاليت هاي معدني اقدام کنند تا در اسرع وقت اقدامات لازم براي بررسي و تاييد آنها انجام شود.
به گزارش ايرنا و بر اساس قانون رونق اشتغال در مناطق روستايي و عشايري که از اوايل امسال اجرايي شد قرار است تا معادل 1.5 ميليارد دلار از منابع صندوق توسعه ملي با عامليت سه بانک توسعه تعاون، پست بانک، کشاورزي و صندوق کارآفريني اميد در اختيار کارآفرينان قرار بگيرد.
پس از تصويب طرح اشتغال فراگير و اشتغال روستايي و عشايري، سامانه اي با عنوان کارا طراحي شد تا متقاضيان دريافت تسهيلات براي هر يک از طرح ها با مراجعه به سايت و ثبت نام در آن در نوبت بررسي طرح قرار گيرند.
اقتصام**9454**2022
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۸۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند

به گزارش خبرنگار مهر، یاسیر عبداللهی صبح چهارشنبه در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری که با حضور مدیران بانک‌ها برگزار شد، اظهار کرد: نزدیک به ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل در سال گذشته پرداخت شده است.

وی از پرداخت ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای ۱۴ هزار متقاضی در اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: ۶۴۴ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای ۱۱ هزار و ۳۰۰ متقاضی در استان پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل عملکرد هر کدام از بانک‌ها در زمینه وضعیت پرداخت تسهیلات را یادآور شد و بیان کرد: سرعت‌بخشی به پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار ضروری است.

عبداللهی با اشاره به وجود برخی روش‌های الکترونیکی در تعدادی از بانک‌ها تصریح کرد: معرفی و اطلاع‌رسانی این شیوه‌های مجازی به متقاضیان تسهیلات در تسریع پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار اهمیت دارد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این نشست با اشاره به هدف‌گذاری پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن در تبصره ۱۳ قانون بودجه خواستار پیگیری بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات به واجدان شرایط و کاهش صف‌های انتظار شد.

افسانه جهانی ادامه داد: میزان تسهیلات برای فرزند اول ۴۰ میلیون تومان، دوم ۸۰ میلیون تومان، سوم ۱۲۰میلیون تومان، چهارم ۱۵۰ میلیون تومان و پنجم ۲۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 6087432

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران