Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدعلی بنایی مسئول اداره هواشناسی میاندوآب در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، افزود؛  بارش باران  موجب شد تا میزان بارندگی‌ها در میاندوآب از اول مهرماه به رقم ۱۱۹/۴ میلیمتر برسد که این عدد در مقایسه با سال گذشته ۷۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد و نسبت به دوره آماری ۳۰ سال اخیر ۵۵ درصد بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بنایی ادامه داد: میانگین بارش ۲۴ ساعت گذشته در منطقه میاندوآب ۲۴ میلیمتر بوده است و در مناطق کوهستانی و روستا‌های بخش باروق شاهد بارش برف هم بوده ایم و از ظهر امروز با خروج این سیستم بارش‌ها موقتاً تا روز پنج شنبه متوقف خواهد شد.   وی گفت: پیش بینی می‌کنیم آخرین سیستم بارشی پاییز امسال از صبح پنج شنبه منطقه را تحت تاثیر قرار دهد موجب بارش‌های پراکنده در مناطق مختلف شهر شود.

گفتنی است شهرستان میاندوآب داری ۷ ایستگاه باران سنج در روستای‌های چاغیراحمد، قرمزبلاغ، اسماعیل کندی، مکریان شمالی، گوگ تپه، تپه رش و آغ داش است و یک ایستگاه هواشناسی کشاورزی هم در خود میاندوآب دارد که اوایل امسال به تجهیزات مخابره آنلاین اطلاعات هواشناسی مجهز گردید.   انتهای پیام/   بارش باران در میاندوآب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت

رضا اخلاص‌مند گفت: میزان بارندگی تجمعی در سال آبی جاری در استان همدان برابر ۳۲۵ میلی متر است در حالی‌که میزان بارندگی تجمعی سال آبی گذشته در بازه زمانی مشابه برابر ۲۳۴ میلی‌متر گزارش شده است.

او با بیان اینکه متوسط بارندگی بلندمدت در بازه زمانی مشابه در استان همدان برابر ۲۹۶ میلی‌متر است، گفت: در این راستا شاهد افزایش ۳۹ درصدی تغییرات بارندگی نسبت به سال آبی گذشته و ۱۰ درصدی تغییرات نسبت به متوسط بلندمدت هستیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارش در استان همدان در محدود مطالعاتی نهاوند، حوضه کرخه، ایستگاه مطالعاتی وراینه ثبت شده است، گفت: میزان بارش باران در این ایستگاه ۵۰۹ میلی‌متر است که نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد و نسبت به بلندمدت سه درصد افزایش داشته است.

اخلاص‌مند کمترین میزان بارش را در محدود مطالعاتی رزن قهاوند حوضه قره‌چای ایستگاه‌های قهاوند و خمیگان با میزان ۲۵۴ میلی‌متر دانست و گفت: ایستگاه بارندگی سد اکباتان با متوسط بارش ۳۲۴ میلی‌متر بوده که نسبت به سال گذشته ۵۲ درصد و نسبت به بلندمدت شش درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • تداوم شرایط جوی ناپایدار و بارش باران در اردبیل
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در استان قزوین
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • وزش باد و بارش باران برای قم پیش بینی می‌شود
  • شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود
  • هشدار سیلاب در ولایات افغانستان