Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در پی بالا رفتن یک زن از «مجسمه آزادی» که برای نشان دادن اعتراض به سیاست‌های دولت ترامپ علیه مهاجران و جداکردن کودکان از والدین صورت گرفته بود، دادگاه فدرال آمریکا زن را به ۱۸ ماه زندان محکوم کرد. به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، در پی بالا رفتن یک زن از «مجسمه آزادی» که برای نشان دادن اعتراض به سیاست‌های دولت ترامپ علیه مهاجران و جداکردن کودکان از والدین صورت گرفته بود، دادگاه فدرال آمریکا زن را به ۱۸ ماه زندان محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این حکم روز دوشنبه در دادگاه اعلام شده و به گفته قاضی پرونده نظر شخصی این زن هیچ تاثیری در چگونگی اجرای قانون نخواهد داشت.
فیلم‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهند پلیس، مجهز به طناب و تجهیزات صخره‌نوردی این زن را دستگیر کرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
به گفته این زن، با دیدن صحنه‌ی کودکان مهاجر در قفس دیگر قادر به ادامه زندگی نیستم و بالا رفتن از مجسمه آزادی تنها راه برای نشان دادن اعتراض به سیاست‌های ظالمانه ترامپ بوده است.



انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگاه اعتراض مجسمه آزادی زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه بارسلونا در دادگاه شکست خورد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما ؛ پس از رای ابتدایی دادگاه مبنی بر فسخ یکطرفه قرارداد باشگاه بارسلونا با ­شرکت تهیه البسه، پرونده به دادگاه تجدید نظر فرستاده شد و دادگاه فسخ یکطرفه بارسلونا را لغو کرد و قرار داد باید تا پایان سال ۲۰۲۸ پایدار باشد.

نشان تجاری معروف در این قرارداد سالانه ۱۲۰ میلیون یورو به بارسلونا می‌پردازد و مسئولان باشگاه کاتالان‌ها قصد داشتند با عقد قرارداد جدید با شرکت دیگر رقم درآمد زایی از تولید لباس را افزایش بدهند.برخی از بند‌ها در این قرارداد عاملی برای کاهش سالانه درآمد بارسلونا می‌شود و این باعث شده است که مدیران باشگاه به فکر فسخ قرارداد با نشان تجاری باشند.

­باشگاه بارسلونا در سال‌های اخیر با بحران مالی روبرو شده است و این موضوع­ دلیلی برای روی آوردن به بخش‌های درآمدزایی باشگاه برای جبران این کمبود‌های مالی شده است.

دیگر خبرها

  • ترامپ دوباره در دادگاه
  • نتیجه عجیب قانون حمایت از فرزندآوری
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • کاخ‌ســــفید مأمن رادیکالیسم ویرانگر
  • باشگاه بارسلونا در دادگاه شکست خورد
  • پیشتازی بانک ملی در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ببینید | ترامپ در دادگاه جنایی
  • دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا جنگ غزه
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد