Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@04:27:17 GMT

بمب، یک عاشقانه در سینماهای شیراز اکران می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۸۳۳۶

بمب، یک عاشقانه در سینماهای شیراز اکران می‌شود

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس برنامه جدید اکران سینماهای شیراز را اعلام کرد. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

رسول شهابیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به برنامه اکران فیلم‌های سینمایی در 5 سینمای این شهر اظهار داشت: فیلم‌های « مارموز»، « بمب یک عاشقانه»، « میلیونر میامی»، « پاستاریونی» و « کلمبوس» در سینماهای شیراز اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به برنامه سینما سعدی گفت: در این سینما فیلم « مارموز» که یک کمدی سیاسی است در کنار فیلم « بمب، یک عاشقانه» اثر پیمان معادی اکران می‌شود. 

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس افزود: در سینما ایران نیز فیلم « مارموز» و « میلیونر میامی» که هر دو در ژانر کمدی هستند، اکران می‌شود. 

آغاز اکران "مارموز" و "بی‌نامی" در سینماهای اصفهان«بی‌نامی»، «مارموز» «امین و اکوان» از چهارشنبه اکران خواهند شدماجرای اختلافات اکران فیلمهای "مارموز" و "آستیگمات" به روایت دبیر کمیته انضباطی اکران

شهابیان بیان کرد: در سینما پیام نیز فیلم « بمب یک عاشقانه» و « کلمبوس» اکران می‌شود و در سینما شیراز و فلسطین نیز فیلم « پاستاریونی» اکران می‌شود. 

وی با اشاره به استقبال بیشتر مردم شیراز نسبت به فیلم‌های کمدی عنوان کرد: همین امر سبب شده که در اغلب سینماهای شیراز فیلم کمدی اکران شود. 

انتهای پیام/ش

R41382/P1377/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۸۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند

هادی فیض منش گفت: هفت فیلم سینمایی در ۸۶۴ سانس از اول تا سیزدهم فروردین در همدان اکران شد.

او گفت: هفت فیلم تمساح خونی، بی بدن، سال گربه، آپاراتچی، آسمان غرب، پرویز خان و ایلیا در جستجوی قهرمان در تعطیلات نوروزی به عنوان فیلم‌های اکران نوروزی روی پرده سینما‌های همدان بود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: همزمانی ماه مبارک رمضان با عید نوروز، اکران نوروزی ۱۴۰۳ را کمی ویژه و منحصر به فرد کرد به گونه‌ای که امسال در برخی از سینما‌ها سانس‌های فوق العاده بعد از افطار نیز وجود خواهد داشت.

فیض منش گفت: در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ همدانی ها، سینما رفتن را به عنوان یکی از تفریحات خود انتخاب کردند و علاقه خود را به این هنر بار دیگر به نمایش گذاشتند.

او گفت: چهار سینمای فلسطین، پردیس سینمایی مهر قدس، فرهنگ و کانون پرورش فکری در شهر همدان و یک سینما در شهر ملایر فعال است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • رقابت برای رام کردن اژدهای سینما
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه‌های هفته بزرگداشت سعدی در شیراز اعلام شد
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در فارس
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • «تمساح خونی» ۴۰ روزه ۱۰۰ میلیاردی شد
  • رکوردشکنی تازه در سینمای ایران/«تمساح خونی» ۴۰ روزه ۱۰۰ میلیاردی شد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز دوشنبه ۲۷ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت