Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@12:00:55 GMT

هری کین: وقت آن است که جام گرفتن را شروع کنیم

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۸۳۴۹

هری کین: وقت آن است که جام گرفتن را شروع کنیم

هری کین کاپیتان و ستاره‌ی تاتنهام می‌گوید وقت آن رسیده که این تیم لندنی قدم دیگری در مسیر پیشرفت برداشته و بعد از مدتها از همین فصل، فتح جامهای قهرمانی را آغاز کند.

به گزارش "ورزش سه"، هری کین ستاره‌ی ملی‌پوش و کاپیتان تاتنهام می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش باید هر چه زودتر فتح جامهای قهرمانی را آغاز کنند و به مدتها دوری این باشگاه از جامهای قهرمانی خاتمه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان پوچتینو چهارشنبه به ورزشگاه امیریتز خواهند رفت تا درمرحله‌ی یک‌چهارم نهایی کارابائو کاپ در دربی لندن با آرسنال دیدار کنند.

 

کین می‌گوید تاتنهام مصمم است که انتقام شکست 4-2 از آرسنال که اوایل ماه جاری میلادی اتفاق افتاد را از این تیم بگیرد و هدفش این است که با پیروزی مقابل آرسنال، قدم مهمی برای پایان دادن به انتظار هواداران باشگاه برای فتح جام‌های قهرمانی بردارد.

 

 

هری کین در گفتگو با اسکای اسپورتز گفت:" ما درحال حاضر در مرحله‌ای هستیم که باید قدم بعدی را در مسیر پیشرفت برداریم. ما دیگر باید فتح جامهای قهرمانی را شروع کنیم. اگر این بازی را ببریم یک تیم قدر دیگر از تورنمنت حذف می‌شود و فرصت بزرگی برای فتح یک جام در اختیارمان قرار می‌گیرد. بازی خیلی سختی است. ما چند هفته پیش با آنها بازی کردیم و شکست سختی خوردیم".

 

 

هری کین در ادامه گفت:" برای همین اینکه می‌توانیم به همین زودی با آنها بازی کنیم خبر خوبی است. امیدوارم بتوانیم این بار جبران کنیم و انتقام بگیریم. دربی لندن با حریف سرسخت و قدیمی‌ای مثل آرسنال، آنهم در مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی کارابائو کاپ، دیگر از این بهتر نمی‌شود".

 

تاتنهام هری کین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!

به گزارش "ورزش سه"، آنگه پوستکوگلو می‌گوید که پس از جدایی هری کین از تاتنهام، او مثل یک اردک به‌نظر می‌رسید.
کین، رکورددار گلزنی تاتنهام، یک روز قبل از اولین بازی پوستکوگلو در لیگ برتر در ماه اوت به بایرن مونیخ فروخته شد و جدایی او حتی پیش از شروع فصل باشگاه را از مسیر خارج کرد.

هشت ماه بعد، تاتنهام جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را در دستان خود دارد. پوستکوگلو قبلاً در مورد تأثیر جدایی کین روی او و تیم صحبت نکرده بود، اما در مصاحبه جدیدی گفت: «فکر می‌کنم این نقطه شروع برای ما بود. چون روز قبل، بازی با برنتفورد، به معنای واقعی کلمه اینجا نشسته بودم، و او تازه رفته بود.

بنابراین، شما در حال شروع یک فصل هستید و مهم‌ترین فرد این باشگاه فوتبال، به تازگی و در آستانه اولین بازی،‌ اینجا را ترک کرده است.

به یاد دارم که واقعاً یک تلاش زیرکانه انجام دادم. خودم را مثل یک اردک پیر نشان دادم که در بالای آب بسیار زیبا به نظر می‌رسد، و اگر اتفاقی بدی رخ داد، در زیر آب رخ می‌داد و مطمئن می‌شدم کسی به آن توجه نمی‌کند، به‌خصوص بازیکنان.

بازیکنان هرگز نگران نبودند، کاری که می‌توانستند را انجام دادند. ما عالی بودیم، هری کین هم در مونیخ کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌داد. باورنکردنی است.»

دیگر خبرها

  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام ۲ - آرسنال ۳
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • گل سون هیونگ مین به آرسنال از روی نقطه پنالتی (تاتنهام 2-3 آرسنال)
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • گل کای هاورتس به تاتنهام (تاتنهام 0-3 آرسنال)
  • گل بوکایو ساکا به تاتنهام (تاتنهام 0-2 آرسنال)
  • گل به خودی هویبرگ مقابل آرسنال (تاتنهام 0-1 آرسنال)
  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!