Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@10:13:41 GMT

تابلو‌هایی شگفت انگیز با پیچ و رنگ+عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۸۴۴۰

تابلو‌هایی شگفت انگیز با پیچ و رنگ+عکس

خبرگزاری میزان- یک هنرمند آمریکایی آثار بسیار زیبایی را به کمک پیچ و رنگ بر روی بوم نقاشی خلق کرد. به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، یک هنرمند آمریکایی آثار بسیار زیبایی را به کمک پیچ و رنگ بر روی بوم نقاشی خلق کرده است. به گفته اندرو مایرز تکمیل کردن هر کدام از این بوم‌های به اصطلاح نقاشی ۴ ماه تمام به طول می‌انجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




   
انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تابلو پیچ رنگ آثار هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواص دارچین شگفت‌انگیز است؛ پیشگیری از خونریزی تا کاهش فشار خون

خواص دارچین بسیار زیاد است. این ادویه گیاهی محبوب در غذاای ایرانی نیز حضور نسبتا پررنگی دارد، اما باید به شما بگوییم آن‌طور که باید حقش در خورد و خوراک ما ایرانی‌ها ادا نشده است! پس بیایید فواید دارچین را با هم بررسی کنیم.

زی‌سان: دارچین یک ادویه محبوب است که از پوست نوعی درخت به‌دست می‌آید. دارچین طعمی گرم و تند دارد و معمولاً به محصولات پخته شده مانند کیک و شیرینی، غذا‌ها و نوشیدنی‌هایی مانند شربت سیب، اضافه می‌شود. علاوه بر کاربرد‌های آشپزی، دارچین را می‌توان به عنوان مکمل هم مصرف کرد، چراکه دارچین حاوی ترکیبات دارویی مختلفی است که می‌توانند برای افراد مبتلا به بیماری‌هایی مانند دیابت و بیماری قلبی مفید باشند.

در ادامه برخی از برجسته‌ترین فواید دارچین برای سلامتی را بیان کرده‌ایم؛ پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با زی‌سان همراه باشید.

خاصیت دارچین: دارای ترکیبات آنتی اکسیدانی و ضد التهاب

فواید زیاد دارچین برای سلامتی تا حد زیادی به غلظت بالای ترکیبات گیاهی محافظ آن مانندِ کومارین، اسید سینامیک، اوژنول و سینامالدئید مربوط می‌شود. این مواد دارای خواص ضد التهابی، آنتی اکسیدانی و ضد دیابتی قوی هستند. ترکیبات پلی‌فنولی موجود در دارچین، مانند سینامالدئید، به کاهش التهاب در بدن از طریق تنظیم پروتئین‌های التهابی کمک می‌کند.

برخی تحقیقات نشان می‌دهند که این ترکیبات ممکن است به افزایش فعالیت آنتی‌اکسیدان‌ها نیز کمک کنند، که در محافظت از بدن در برابر رادیکال‌های آزاد نقش مهمی دارند. دارچین به دلیل غلظت بالای ترکیبات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی، برای مبتلایان به بیماری‌های التهابی مانند آرتریت روماتوئید (RA) نیز مفید است.

+ چهارده ماده غذایی برای رفع التهاب از بدن

خواص دارچین برای مردان و مشکل نعوظ

دارچین در درمان اختلال نعوظ، یک اختلال جنسی در مردان استفاده می‌شود. دارچین در درمان اسپاسم عضلانی استفاده می‌شود و برای ورزشکاران مردی که نیاز به جریان اکسیژن بیشتری به عضلات دارند ایده‌آل است. دارچین به بازیابی اشتها کمک می‌کند و به بیمارانی که از کم‌اشت‌هایی رنج می‌برند نیز کمک می‌کند.

خواص دارچین برای زنان

دلایل زیادی وجود دارند که نشان می‌دهند زنان به دارچین در رژیم غذایی روزانه‌شان نیاز دارند. دارچین سیکل قاعدگی را تنظیم می‌کند، علائم PMS را کاهش می‌دهد، باعث کاهش وزن، سلامت قلب، تقویت ایمنی بدن و افزایش انرژی در زنان می‌شود.

نقش دارچین در کاهش چربی خون و فشار خون

مصرف دارچین باعث بهبود فشار خون، گردش خون و کاهش سطح چربی خون (کلسترول LDL) می‌شود؛ در نتیجه می‌تواند برای سلامت کلی قلب مفید باشد. داشتن فشار خون بالا و سطوح بالای چربی خون می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را افزایش دهد، بنابراین مصرف دارچین به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی کمک می‌کند.

مطالعات نشان می‌دهند که ترکیبات موجود در دارچین، مانند سینامالدئید، خاصیت شل کنندگی عروق دارند؛ به این معنی که به رگ‌های خونی کمک می‌کنند. این امر می‌تواند به بهبود فشار خون و گردش خون در سراسر بدن کمک کند.

سینامالدئید همچنین از آزاد شدن کلسیم که یک ماده معدنی ضروری برای انقباض عروق یا سفت شدن عروق خونی است، جلوگیری می‌کند. بد نیست علاوه بر دارچین میوه‌های کاهش دهنده فشار خون را هم میل کنید.

مصرف دارچین به کاهش سطح قند خون کمک می‌کند!

مصرف دارچین برای افرادی که سطح قند خون بالایی دارند، از جمله افراد مبتلا به دیابت نوع‌۲، مفید است. مطالعات نشان می‌دهند که دارچین ممکن است با کاهش سرعت آزاد شدن گلوکز در جریان خون، افزایش جذب گلوکز و افزایش حساسیت بدن به انسولین، هورمونی که به انتقال قند خون به داخل سلول‌ها کمک می‌کند، باعث کاهش سطح قند خون در بدن شود.

+ آیا چاه سیاه قند خون را تنظیم می‌کند؟!

نقش دارچین در جلوگیری از خونریزی

دارچین می‌تواند به طور طبیعی، خونریزی بیش از حد را متوقف کند و روند بهبودی را سرعت ببخشد. این خاصیت دارچین واقعا شگفت‌انگیز است!

خاصیت دارچین در پیشگیری از ابتلا به بیماری آلزایمر

مصرف دارچین می‌تواند به پیشگیری از آلزایمر کمک کند. دو ترکیب موجود در دارچین، به نام اپی کاتچین و سینامالدهید، به مبارزه با از دست دادن حافظه و ابتلا به زوال عقل کمک می‌کنند. این ۲ ماده همچنین از رشد رشته‌ای در سلول‌های مغزی که عامل این بیماری (آلزایمر) هستند، جلوگیری می‌کنند.

نقش دارچین در افزایش تمرکز

دارچین به بهبود تمرکز و هوشیاری روانی بدن کمک می‌کند. برای بهتر شدن فعالیت مغز، این ادویه را ببویید. بو کردن آن می‌تواند عملکرد شناختی را افزایش دهد و موجب افزایش توجه و تمرکز شود.

خواص دارچین برای لاغری

دارچین می‌تواند متابولیسم را افزایش دهد، زیرا بدن انرژی بیشتری برای پردازش ادویه نسبت به سایر غذا‌ها مصرف می‌کند. دارچین ممکن است عملکردی شبیه انسولین در بدن داشته باشد که در نحوه تجزیه قند در بدن دیده می‌شود. دارچین همچنین می‌تواند متابولیسم بدن را بهبود بخشد و چربی‌های رسوب‌شده در ناحیه شکم را هدف قرار دهد.

+ چه بخوریم که لاغر شویم؟

چگونه دارچین را مصرف کنیم؟

دارچین را می‌توانید به عنوان ادویه روی مواد غذایی یا به عنوان مکمل مصرف کنید. مکمل‌های حاوی دارچین معمولاً در دوز‌های تقسیم شده در طول روز مصرف می‌شوند و می‌توانند با غذا یا بدون غذا مصرف شوند.

یک راه آسان برای افزایش مصرف دارچین این است که این ادویه را به وعده‌های غذایی، میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های مورد علاقه خود اضافه کنید. دارچین را همچنین می‌توانید به غذا‌هایی مانند بلغور جو دوسر، محصولات پخته شده، اسموتی‌ها، پودینگ چیا و سوپ‌ها اضافه کنید. با این کار هم از فواید دارچین برای سلامتی بهره می‌برید هم طعم و مزه خوراکی‌هایی که می‌خورید بهتر می‌شود.

+ پیشنهاد مطالعه: نقش دارچین در افزایش میل جنسی

آیا مصرف دارچین بی خطر است؟

زمانی که دارچین به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی معمولی مصرف شود، بی خطر است و با عوارض جانبی نامطلوب همراه نیست. با این حال، مانند بسیاری از ادویه‌ها و گیاهان، مصرف دوز‌های بالاتر دارچین به شکل مکمل می‌تواند عوارض جانبی ایجاد کند و برای همه بی خطر نیست. پس قبل از مصرف هر گونه مکمل حاوی دارچین، با پزشک متخصص مشورت کنید.

tags # دارچین ، مواد غذایی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (تصاویر) زمین شگفت انگیز را از بالا ببینید
  • فواید شگفت‌انگیز کرفس برای سلامتی: هر آنچه باید بدانید
  • خواص دارچین شگفت‌انگیز است؛ پیشگیری از خونریزی تا کاهش فشار خون
  • پهپاد‌های شگفت انگیز
  • تاثیر شگفت انگیز شکلات تلخ برای بیماری‌های روده‌ای
  • نقاشی کشیدن با ماشین تحریر (فیلم)
  • ساحل شگفت انگیز «دَستیر»
  • تصاویر | ساحل شگفت انگیز دَستیر
  • (تصاویر) ساحل شگفت انگیز «دَستیر»
  • پیدا شدن نقاشی گمشده بعد از ۴ سال