Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@22:40:48 GMT

کنگره ملی میرزا سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۸۵۰۱

کنگره ملی میرزا سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

پاکاری گفت: در آستانه یکصدمین سال شهادت میرزا کوچک جنگلی، کنگره ملی میرزا در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «عبدالله پاکاری» امروز(سه‌شنبه، 27 آذر) در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با قدردانی از برگزاری یادواره شهدای روحانی با محوریت میرزاکوچک خان در سه منطقه شرق، غرب و مرکز استان اظهار کرد: در آستانه یکصدمین سال شهادت میرزا کوچک جنگلی، کنگره ملی میرزا در سال 1400 برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به تمهید مقدمات لازم از اکنون جهت برگزاری با کیفیت این کنگره افزود: دبیرخانه این کنگره تشکیل و اقدامات فرهنگی، هنری و نمایشی بسیاری طی امسال تا سال 1400 تدارک دیده شده است.

 

وی با بیان اینکه سال ۹۸ فراخوان مقالات، آثار و اسناد، شعر و متون ادبی مرتبط با میرزا کوچک خان برگزار می‌شود گفت: همچنین همایش‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و نمایشی با محوریت میرزا کوچک در سال ۹۹ برگزار خواهد شد.


پاکاری با ارائه گزارشی از ساماندهی مزار شهدای استان خواستار ساماندهی مزار سید یونس رودباری، اولین شهید انقلاب استان شد و گفت: امیدواریم همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب مزار این شهید در روستای آغوزبن رودبار ساماندهی شود.

 

وی با اشاره به عدم پرداخت بیمه تکمیلی ایثارگران و جانبازان شاغل و بازنشسته دستگاه های اجرایی گفت: علی‌رغم مصوبه دولت، این ابلاغیه بر زمین مانده و اعتبارات توسط دستگاه‌ها پرداخت نشده است.

 

مدیرکل بنیاد شهید گیلان درمان ایثارگران را از مباحث مهم مربوط به این حوزه دانست و تصریح کرد: با این معوقه‌ها، حدود ۱۲ هزار ایثارگر و خانواده‌شان از بیمه بنیاد شهید خارج شدند که دغدغه‌ایی مهم برای بنیاد است.


وی با اشاره به جایگاه مطلوب گیلان در برگزاری یادواره‌های شهدا گفت: از سال ۹۱ تا کنون چهار هزار و ۵۶۸ یادواره شهدا در استان برگزار شد.


پاکاری با بیان اینکه ۵۴ نوع یادواره همچون شهدای شاخص، یادواره‌های شهرستانی، محلات، اقشار، دانش آموزان، شهدای تخصصی و سایر در گیلان برگزار می‌شود تصریح کرد: یادواره‌ها باید ساماندهی شده و دارای شناسنامه باشند.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شب یلدا ایران اصفهان دولت پژوهش خبرگزاری شبستان هرمزگان آموزش و پرورش محسن هاشمی ساماندهی مزار شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای روستای سرخا پایین بندرعباس

یادواره شهیدان اسحاق دارا و اسدالله رِئیسی از دریادلان و استکبار ستیزان خلیج فارس که در جنگ مستقیم با آمریکا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند در روستای سرخا پایین بندرعباس با حضور مردم و مسئولین شهید پرور استان هرمزگان برگزارشد.گفتنی است روستای سرخا پایین زادگاه شهید اسحاق دارا میباشد، که پیکرش در آب های خلیج فارس برای همیشه جاودانه ماند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070941 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • سومین یادواره شهیدِ مدافع حرم سردار حجازی در اردبیل
  • یادواره شهدای روستای سرخا پایین بندرعباس
  • یادواره شهیدان دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود