Web Analytics Made Easy - Statcounter

جام باشگاه‌های کتابخوانی درمرحله استانی دهم بهمن‌ پایان خواهد یافت.

 

 به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل ازستاد اطلاع‌رسانی رویداد‌های ترویج کتابخوانی، تسهیل‌گران و مربی‌ها و مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر‌ها و استان‌ها باید تا دهم بهمن‌ماه برگزیدگان  بخش‌های مختلف جام باشگاه‌های کتابخوانی را انتخاب و معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   پنج‌نفر از  برگزیده‌های بخش‌های «بهترین نامه به نویسندگان»، «بهترین کتاب به انتخاب بچه‌ها»، «بهترین باشگاه کتابخوانی» و «بهترین فیلم موبایلی» را به دبیرخانه مرکزی در تهران ارسال کنند.

 بر اساس این گزارش  دبیرخانه مرکزی در خیابان شهید مطهری، خیابان فجر (جم سابق)، شماره۷، ساختمان فجر، طبقه۶، کد پستی ۱۵۸۹۷۴۳۱۱۱  قرار دارد.

 ثبت‌نام سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی  از اول مهرماه آغاز شد و  پس از یک‌بار تمدید مهلت ثبت‌نام  چهاردهم اذر‌ماه فرصت ثبت‌نام باشگاه‌های کتابخوانی پایان یافت و بیش از   1700 شهر و روستا در این رویداد شرکت کردند و قریب به پانزده هزار باشگاه کتابخوانی ثبت شدند.  بر اساس گزارش دبیرخانه جام باشگاه‌های کتابخوانی، این رویداد در سال 1397 فعالیتش را از اردبیهشت‌ماه با تشکیل دبیرخانه استانی جام باشگاه‌های کتابخوانی و برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان باشگاه‌ها، فعالیت‌های این رویداد ترویج‌ کتابخوانی در سطح شهرها و استان‌ها  آغاز کرد.

پایان پیام/37

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شب یلدا ایران اصفهان دولت پژوهش خبرگزاری شبستان هرمزگان آموزش و پرورش محسن هاشمی جام باشگاه های کتاب خوانی رقابت مرحله استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۸۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت وفایی و «ترامپ» در اسنوکر قهرمانی جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، در جریان مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان، حسین وفایی ملیپوش اسنوکر ایران در گام نخست با «جاد ترامپ» نفر دوم رنکینگ جهانی و قهرمان جهان در سال ۲۰۱۹ رو به رو شدودر در پایان با نتیجه ۱۰ بر ۵ شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

«لوکا برسل» از بلژیک نیز مدافع عنوان قهرمانی مسابقات بود که در دور نخست مقابل «گیلبرت» شکست خورد.

جاد ترامپ انگلیسی با این پیروزی با برنده دیدار «فورد» و «والدن» رو به رو می گردد.

وفایی پیش از این در دورهای مقدماتی با شکست «مارکو فو» از هنگ کنگ و «ژیان جون» از چین به یک شانزدهمنهایی رسید.

کد خبر 6084888 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • ارتقای رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در سال جاری
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد
  • پایان رقابت وفایی و «ترامپ» در اسنوکر قهرمانی جهان