Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@20:23:46 GMT

بعضی‌ها نمی‌خواهند ۹ دی و ۱۳ آبان پررنگ شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۸۵۷۱

به گزارش وانانیوز، 

 سردار رمضان شریف در جلسه هم اندیشی بزرگداشت روز نهم دی ماه، اظهار کرد: در چهل سال گذشته، دشمن تلاش های زیادی کرده تا به انقلاب ضربه بزند که یکی از نقاط عطف‌اش فتنه ۸۸ و در مقابل حضور مردم در روز نهم دی ماه بوده است.

وی ادامه داد: اسرائیل و آمریکا طراح اصلی این موضوع بودند که این موضوع می تواند در حوزه های تبینی مورد توجه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضان شریف خاطرنشان کرد: می‌توان سالگرد گرامیداشت نهم دی امسال را با چهلمین سالگرد انقلاب پیوند زد.

وی گفت: تمرکز کنیم که در ده سال گذشته دشمنان از جمله آمریکا به صراحت اعلام کردند که در انتخابات سال ۸۸ جریان داخلی را چگونه مدیریت و از فضای مجازی و رسانه ها چگونه استفاده کردند.

رمضان شریف گفت: در خصوص این موضوع، باید به تدبیر و درایت رهبر معظم انقلاب با طراحی هایی که در جذب حداکثری مردم داشتند و صبری که به خرج دادند، توجه کرد.

وی گفت: تهاجم ها بیش تر به سمت مقام معظم رهبری است، ما در جنگ تاکیدی داشتیم که بگوییم تدابیر حضرت امام (ره) بود که صدام را شکست داد. در نه دی صبر و حوصله مقام معظم رهبری کشور را از آن فتنه عبور داد.

رمضان شریف سپس تصریح کرد: موضوع دیگر نقش مردم است. چندین روز قبل از نه دی از شهرستان ها اقداماتی شروع شد و در نهایت در نه دی به حضور حداکثری رسید، این پیوند امام و امت را هم باید در نظر بگیریم.

وی گفت: بعضی ها دلشان نمی خواهد این موضوع گرامی داشته شود. در مورد ۱۳ آبان هم همین است. بعضی جناح ها که کعبه آمال‌شان غرب است نمی خواهند این روزها مثل نه دی و ۱۳ آبان پررنگ شود. خوشبختانه امسال با روشن شدن تکلیف آمریکا حضورها در مراسم ۱۳ آبان بیش تر بود.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار رمضان شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت

سردار شریف از دستور فرمانده کل سپاه برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه برای امدادرسانی به مردم سیل زده تا بازگشت شرایط عادی خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از ارزیابی ضعیت امدادرسانی به مردم سیل زده در استان‌های جنوب شرقی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان و دستور سرلشکر حسین سلامی برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه در منطقه تا بازگشت شرایط عادی زندگی مردم خبر داد.

وی افزود: از همان هنگام وقوع سیل تا به امروز سپاه در استان‌های تحت تاثیر بارش‌ها و سیل اخیر با گسیل امکانات و ظرفیت‌های مورد نیاز مانند ماشین آلات برای بازگشایی جاده‌ها و راه‌های روستایی، بالگرد برای تسهیل عملیات امداد و نجات و انتقال محموله‌های غذایی و دارویی و نقل و انتقال نیرو‌های امدادگر، اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به خدمت رسانی مردم و همراهی با سایر سازمان‌ها و نیرو‌های امدادی به طور شبانه روزی مشغول بوده است.

سردار شریف با اشاره به اینکه عمده نیاز‌های امدادی و خدمت رسانی هم اکنون در استان سیستان و بلوچستان متمرکز و ادامه دارد خاطرنشان کرد:بحمدالله ضعیت در استان‌های هرمزگان و کرمان به حالت عادی بازگشته است و کمک به سیل زدگان در استان سیستان و بلوچستان با سرعت و همافزایی دستگاه‌ها و همچنین حضور میدانی نیرو‌های مردمی ادامه دارد و با تاکید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یگان‌های سپاه امکانات، تجهیزات و نیرو‌های خود از جمله سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را همچنان در خدمت به مردم سیل زده و تامین شرایط جاری و معمول زندگی آنان فعال حفظ خواهند کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با توجه به هماهنگی، همکاری، هم افزایی و همت دستگاه‌های اجرایی و امدادی و نیرو‌های جهادی به ویژه مشارکت نیرو‌های مردمی به زودی از این شرایط عبور کنیم.

دیگر خبرها

  • دستور سردار سلامی به نیروهای سپاه برای امدادرسانی به سیل زندگان
  • یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • راهپیمایی حمایت از عملیات غرور آفرین «وعده صادق»
  • پاسخ تنبیهی به اسرائیل به دستور رهبری و خواسته مردمی بود
  • مقاله استاد دانشگاه شریف در معتبرترین مجله انجمن فیزیک آمریکا منتشر شد
  • انتشار مقاله استاد دانشگاه شریف در مجله معتبر انجمن فیزیک آمریکا
  • ۶۰ درصد اعتبارات شهرستان تنگستان تخصیص یافت
  • واکاوی عوامل تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم