Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین سکوی فرآوری گاز فاز ۱۳ پارس جنوبی در این میدان گازی در خلیج فارس حوزه استان بوشهر با تلاش متخصصان داخلی نصب و آماده راه‌اندازی شد. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، دومین سکوی گازی فاز 13 پارس جنوبی که در صدرای بوشهر ساخته شد با انتقال آن به میدان گازی پارس جنوبی،  و با وضعیت مساعد آب و هوایی در موقعیت خودش در این میدان گازی با تلاش متخصصان داخلی نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوشهر| دومین سکوی فرآوری گاز فاز 13 پارس جنوبی در خلیج فارس نصب شد نخستین عرشه دریایی فاز 13 پارس جنوبی در خلیج فارس نصب شد بوشهر| تولیدات پالایشگاه فاز 13 پارس جنوبی وارد شبکه گاز کشور شد

بر‌اساس‌ اعلام ‌مجری فاز 13 پارس جنوبی، پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی دو سکوی گازی B و D  فاز 13 پارس جنوبی تا پایان دی ماه امسال، برداشت یک‌ میلیارد فوت مکعب  گاز معادل 28 میلیون مترمکعب گاز ترش در روز از میدان گازی پارس جنوبی در بلوک فاز 13  این میدان گازی محقق شود.

انتهای پیام/ش

R41363/P1377/S6,53/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه رونمایی از یک محصول دانش بنیان در اتاق بازرگانی سمنان ضمن اشاره به ظرفیت‌های سمنان در بخش صنایع تاکید کرد: استان سمنان یکی از استان‌های صنعتی و مهم کشور است.

وی با بیان اینکه تولید ناخالص ملی در بخش صنعت در استان سمنان بیش از دیگر بخش‌ها است و این نشان دهنده اهمیت صنایع در این استان است، گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های صنایع استان سمنان مانند دیگر نقاط کشور، آب است.

عضو کابینه سیزدهم با بیان اینکه موضوع تأمین آب صنایع یکی از دغدغه‌های وزارت صمت است، گفت: ابر پروژه ملی انتقال آب خلیج فارس به همین منظور کلید زده و در حال پیگیری اجرای آن هستیم.

علی آبادی با بیان اینکه طرح انتقال آب خلیج فارس یکی از طرح‌های بی نظیر تاریخ کشورمان محسوب می‌شود، گفت: این طرح انتقال آب، می‌تواند آب مورد نیاز صنایع کشورمان را تأمین کند.

وی همچنین تحقق شعار سال و حمایت از واحدهای صنعتی را دو اولویت اساسی وزارت صمت در سال جاری دانست.

کد خبر 6081510

دیگر خبرها

  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • اسماعیلی: سکوی دائمی عرضه لباس عفیفانه در میدان هفت تیر افتتاح می‌شود
  • خلیج فارس مواج و متلاطم است
  • رگبار شدید باران در ۱۰ استان کشور و جزایر خلیج فارس
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای تردد‌های دریایی در خلیج فارس