Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- سید مسلم رئیسی از برگزاری دومین مرحله المپیاد ورزشی دانش آموزان استان البرز در دهه فجر خبر داد.

سید مسلم رییسی رئیس هیئت ورزش دانش آموزی استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به برگزاری مرحله دوم  المپیاد دانش آموزی البرز در بهمن ماه  اظهار کرد: این مسابقات بستر مناسبی برای شناسایی چهره های مستعد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرحله اول مسابقات المپیاد دانش آموزی استان البرز از ۱۴ تا ۲۱ آذر ماه در رشته های شطرنج، تنیس روی میز و دوومیدانی با حضور بیش از ۱۴۰ ورزشکار برگزار شد.

رئیسی با اشاره به اعزام نفرات و تیم های برتر به مسابقات کشوری گفت: تیم منتخب بسکتبال استان البرز به قم و دختران به مشهد برگزار می شود این درحالی است که مسابقات کشوری در سایر رشته ها در تابستان سال آینده برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مرحله دوم مسابقات المپیاد دانش آموزی استان البرز برای سایر رشته ها در دهه مبارک فجر برگزار می شود و طبق روال ورزشکاران برتر از درون این مسابقات معرفی خواهند شد.

رئیس هیئت ورزش دانش آموزی استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر بستر مناسب برای میزبانی از مسابقات کشوری فراهم نیست گفت: باتوجه به این که  ورزش دانش آموزی در رشته های مختلف نفرات زیادی را شامل می شود از همین رو ظرفیت کافی برای میزبانی از این ورزشکاران در استان البرز وجود ندارد.

رئیسی در پایان خاطر نشان کرد: با شناختی که از ظرفیت های انسانی درون استان داریم با قطعیت می توان گفت توجه به ورزش مدارس و استمرار این دست المپیادها می تواند نوید بخش آینده ای درخشان برای ورزش البرز در سطح ملی باشد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان البرز دانش اموزی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان بوشهر بالغ‌بر ۶۰ هزار نفر شرکت داشتند که در زمان حاضر نیز مرحله استانی با حضور دوهزار دانش آموز به میزبانی منطقه کاکی در بخش دانش‌آموزان دختر و شهرستان دیلم در بخش دانش‌آموزان پسر آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه دارد.

محمود حق‌دوست با اشاره به اهمیت فراگیری معارف اسلامی، بیان کرد: ما به‌عنوان یک مسلمان در راستای ترویج معارف قرآنی از همان ابتدای دوران دانش‌آموزی به عنوان یک رسالت باید تلاش کنیم تا در فعالیت‌های قرآنی حضور چشمگیر و فعال داشته باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح مسطوران و پیوند مسجد، منزل و مدرسه، گفت: با حمایت و پیگیری‌های مدیر کل آموزش و پرورش استان و توجه ویژه استاندار محترم مبلغ ۵ میلیارد تومان برای احیای نمازخانه‌های مدارس اختصاص یافته است که امیدواریم یا همکاری سایر دستگاه‌ها نیز گام‌های موثری در این زمینه برداریم.

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه