Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@15:25:31 GMT

قدرت بدنی این مرد شگفت انگیز است!+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۸۷۰۵

‍‍‍‍‍‍

رکنا: قدرت بدنی فوق العاده این مرد را در ویدیو زیر مشاهده کنید.

حجم ویدیو: 2.43M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

سعید با نازی دعوا کرد و از خانه رفت/ وقتی به خانه برگشت یک مرد آنجا بود! پشت پرده پرونده سیاه آقای سوپراستار از زبان بازپرس حسین پور + فیلم جزییات شرط‌ بندی و تبانی در ۲ بازی تیم ملی فوتبال ایران لو رفت هنگامی که عمویم در دادگاه خانواده فریاد زد او دختر برادرم نیست دنیا روی سرم خراب شد نیش مرگبار مار سمی مردی را در حین اقدام شیطانی با زن جوان از پای درآورد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فیلم نجات یک دختر در هنگام خودکشی توسط دانشجوی مازندرانی سقوط دلخراش پسر نوجوان از پشت بام برج 14 طبقه / مادر شاهد حادثه بود+ عکس استخدام اراذل و اوباش برای برخود با دستفروشان تهرانی ؟! دزدی مرد عینکی از بانک مثل آب خوردن ! +تصاویر اخراج یک دانشجو و انفصال از خدمت یک استاد دانشگاه تهران تایید شد + جزئیات ازدواج اجباری شهلا و پدرام با دخالت پلیس و خانواده / از گروگانگیری تا فرار به دبی تهدید وزیر ارتباطات با استخر فرح پسر خلافکار کرمانشاهی به مادر خودش هم رحم نکرد انهدام باند "گرگ‌های وحشی" در حافظ تهران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: مرد فیلم ساعت قدرت بدنی عکس زن فیلم شلیک سرقت همدستی دستگیری جوان خاش سانحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفوذ شگفت‌انگیز گلزن سایپا به قلب دفاع خیبر! (ویدیو)

به گزارش ورزش سه، سیدطاها طباطبایی بازیکن سایپا در دیدار با خیبر خرم‌آباد استارت انفجاری فوق‌العاده ای از نیمه زمین انجام داد و تیم سایپا را در دقیقه 58 مسابقه پیش انداخت.

بازیکن سایپا از نیمه زمین صاحب توپ شد و با کورس گذاشتن با مدافعان تیم خیبر از میان آنها عبور کرد و با طی کردن مسافت طولانی از میانه میدان تا محوطه جریمه خیبر توپ را حمل کرد و در موقعیت تک به تک ضربه بغل پای راست توپ را به سمت دروازه این تیم شلیک کرد و توپ با واکنش ضعیف گلر خیبر همراه شد و در نهایت گل برای سایپا به ثمر رسید.

ویدئو: 330053

این حرکت فوق‌العاده مقابل دومین خط دفاع برتر لیگ آزادگان انجام شد و مهاجم سایپا با حرکت انفجاری که انجام داد تیم خود را در آستانه کسب پیروزی ارزشمند مقابل صدرنشین لیگ آزادگان قرار داد.

سایپا با تک گل این بازیکن در نهایت یک بر صفر به پیروزی بزرگی رسید و توانست صدرنشین لیگ را شکست دهد.

دیگر خبرها

  • باور کنید این قاب شگفت‌انگیز در خوزستان است!
  • یافته‌های جدید و شگفت‌انگیز درباره ملکه زنبورها
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • ۱۰ خاصیت شگفت انگیز اسفناج در بارداری
  • پنج فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم
  • ۵ خاصیت شگفت‌انگیز سیر برای تیروئید (کم‌کار و پرکار)
  • نقاشی و رنگ آمیزی گرافیکی شگفت انگیز (فیلم)
  • آمار شگفت‌انگیز کول پالمر در چلسی؛ ظهور یک ستاره پس از ادن هازارد
  • نفوذ شگفت‌انگیز گلزن سایپا به قلب دفاع خیبر! (ویدیو)