Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:46:08 GMT

آغاز ساخت پروژه جدید مسکن مهر پردیس

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۸۷۳۲

آغاز ساخت پروژه جدید مسکن مهر پردیس

مدیرعامل شرکت عمران پردیس از آغاز ساخت ۱۳۰۰ واحد مسکن مهر این شهر خبر داد. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم مهدی هدایت اظهار کرد: با پیگیری‌های چند روز اخیر، موفق شدیم مشکل حقوقی یکی از پروژه‌ها با ظرفیت 1300 واحد را حل کنیم و عملیات اجرایی این پروژه تا چند روز آینده شروع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ظرفیت در طول هفته آینده به 1300 نفر از متقاضیانی که تا امروز انتخاب واحد نکرده‌اند، بر اساس اولویت اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تاکنون حدود شش هزار نفر در فاز 8 هنوز انتخاب واحد نکرده‌اند. با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طی  ماه‌های آینده، تمام متقاضیانی که در این فاز پول واریز کرده بودند، تعیین تکلیف خواهند شد تا از نگرانی در بیایند.

وی یادآور شد: سازوکاری که برای انتقال تعدادی از متقاضیان حذف‌شده از پردیس به پرند و هشتگرد تعریف شده در درجه اول، رضایت متقاضی است؛ بنابراین هیچ اجباری در انتقال وجود ندارد. در صورت عدم رضایت، قطعا این انتقال صورت نخواهد گرفت اما در صورت رضایت، مطمئنا مازاد پرداختی متقاضی به او عودت خواهد شد چراکه میزان آورده در آن دو شهر کمتر از پردیس است. 

به گفته وی، ظرفیت موجود برای انتقال از پردیس به پرند و هشتگرد برای کمک به متقاضیان است که با دریافت واحد آماده، بتوانند زودتر صاحب خانه شوند. قطعا کسانی که آورده خود را تکمیل کردند و مشکلی در ثبت‌نام نداشته باشند، در شهر جدید پردیس صاحب خانه خواهند شد و ما برای بقیه افراد هم برنامه‌ای داریم که بتوانیم در طول ماه‌های آینده ظرفیت جدیدی را در پردیس عملیاتی کنیم. با مصوبات اخیر در بانک مسکن، موضوع وام پروژه‌های جدید را نیز حل کردیم تا بتوانیم مشکل متقاضیانی که هنوز تعیین و تکلیف نشده‌اند را برطرف کنیم. 

قرارداد 1000 میلیارد تومانی قرارگاه خاتم‌ در مسکن مهر نهایی شدمسکن مهر روی ریل افتاد/ تمرکز ویژه برای اتمام مسکن مهر پردیس

 

انتهای پیام/

R1012188/P1012122/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "مسکن مهر"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار مسکن مهر اخبار مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومان در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سید خلیل منبتی در نشست مشترکی که با حضور شهرداران مناطق مشهد و مدیران بنیاد مسکن خراسان رضوی به مناسبت سالروز افتتاح حساب 100 امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: نیروهای شهرداری مخلص و کاردان و کاربلد هستند، در بنیاد مسکن خراسان رضوی نیز شاهد فعالیت خوب همکاران هستیم و در هر گوشه‌ای از کشور و در هر شرایطی اعم از سرما و گرما همه پای کار نظام و خدمت رسانی به مردم هستند، در واقع هر کاری که بر زمین مانده، بنیاد مسکن بر دوش کشیده است.

وی به ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‌های ‎مسکن از جمله نهضت ملی، مسکن محرومین و مسکن طلاب، پرداخت و افزود: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از 1500 واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی در حال ساخت است.

منبتی عنوان کرد: عملیات عمرانی 3500 واحد دیگر نیز در سراسر خراسان رضوی در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‎ها فراهم کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن در بحث مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر 50 هزار نفر، روستاها، بخشداری‌ها و... در دست اجرا دارد.

وی یکی از ویژگی‌های بنیاد مسکن را درآمد هزینه ذکر کرد و افزود: بنیاد مسکن نیز همانند شهرداری هیچ بودجه‌ای از دولت دریافت نمی‌کند و این یک امتیاز محسوب می‌شود.

منبتی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم دست در دست هم و با مشارکت و همکاری سایر نهادها گره از کار مردم بگشاییم و بیشتر در خدمت مردم باشیم.

به گزارش تسنیم، در ادامه این نشست، شهرداران مناطق 12 گانه مشهد، به نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند؛ هماهنگی و همکاری در توسعه شهر، آمادگی برای انجام پروژه‌های مشترک بین شهرداری و بنیاد مسکن همچون ساخت وساز، افزایش همکاری بین شهرداری و بنیاد مسکن، بررسی معضلات حاشیه شهر مشهد و تلاش برای حل آن، ظرفیت مناسب منطقه ثامن برای همکاری و آمادگی برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌هایی در این منطقه و... بخشی از مباحث مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • نیروگاه ساخت ایران در سریلانکا چه خصوصیاتی دارد؟
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • نیروگاه ساخت ایران در سریلانکا چه خصوصیاتی دارد؟ + تصاویر