Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،شادی نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت:شامگاه دیروز بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با عابر پیاده در میدان شهید فهیمده تبریز عابر ۶۸ ساله به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

وی ادامه داد: در سانحه‌ای دیگر بر اثر واژگونی یک دستگاه تراکتور در روستای «زنجیربلاغ» شهرستان مرند راننده ۴۵ تراکتور جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شادی نیا گفت: هیجان تماشاگران حوادث گا‌ها منجر به دخالت در امر امدادرسانی می‌شود که این دخالت شدت صدمات وارده به مصدومان را بالا می‌برد.

در سال جاری بیش از ۶۰۰ نفر در آذربایجان شرقی به دلیل سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.

 

انتهای پیام/ش

مرگ بیش از ۶۰۰ نفر در آذربایجان شرقی به دلیل سوانح رانندگی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۸۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیسای سنت استپانوس پربازدیدترین اثر آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی اعلام کرد: تعداد بازدید از موزه‌های این استان از ابتدای نوروز تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۷ درصد افزایش یافت.

علیرضا بایرام زاده در گفتگو با خبرنگاران، مجموع بازدید کنندگان از موزه‌های آذربایجان شرقی از ابتدای امسال تاکنون را ۱۲۸ هزار و ۲۲۳ نفر اعلام و اضافه کرد: این تعداد بسیار فراتر از پیش بینی‌های ستاد خدمات سفر نوروزی استان است، چون با توجه به شرایط آب و هوایی استان و همزمانی نوروز با ماه مبارک رمضان کاهش تعداد گردشگران و استقبال از موزه‌ها محتمل بود.

وی موزه کلیسای سنت استپانوس در جلفا، موزه آذربایجان و موزه قاجار در تبریز را دارای بیشترین تعداد بازدیدکننده در تعطیلات نوروزی تاکنون معرفی و اظهار کرد: در این مدت کلیسای سنت استپانوس با ۲۳ هزار و ۶۲۹ قطعه بلیت فروشی در صدر موزه‌های پربازدید آذربایجان شرقی قرار گرفته است.

بایرام زاده افزود: در این مدت تعداد ۱۲ هزار و ۵۷۱ نفر از موزه آذربایجان و ۹ هزار و ۵۱۰ نفر از موزه قاجار در تبریز بازدید کرده اند.

وی توجه عمیق به موزه‌ها و بازدید از این مراکز هویتی را جزو فرهنگ عمومی مردم تبریز و آذربایجان شرقی عنوان کرد و ادامه داد: با فرهنگ سازی و کمک رسانه‌های گروهی در سال‌های اخیر بازدید از موزه‌های مختلف در استان تبدیل به فرهنگ عمومی شده است و این موضوع اتفاق بسیار مهم فرهنگی در سطح کشور به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور
  • افزایش ۱۷ درصدی بازدید از موزه‌های آذربایجان‌شرقی + فیلم
  • توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز
  • بازدیداستاندار آذربایجان شرقی از انبار‌های اموال تملیکی استان
  • کلیسای سنت استپانوس پربازدیدترین اثر آذربایجان شرقی
  • ببینید | لحظه انفجار یک مسجد در تبریز + جزئیات
  • بارش برف بهاری در تبریز + فیلم
  • انفجار گاز در منزل مسکونی در تبریز ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • ۱۰ مصدوم بر اثر انفجار گاز در آخمقیه تبریز + فیلم
  • تبریز و جلفا در صدر اسکان نوروزی فرهنگیان آذربایجان شرقی