Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مجموعه تئاترشهر که در هفته گذشته آمار تفکیکی خود را به شرح زیر اعلام کرد:

تماشاخانه اصلی: نمایش «شاه لیر» به کارگردانی «مسعود دلخواه» که به تازگی اجرای خود را آغاز کرده است طی ۳۰ اجرایی که پشت سر گذاشت میزبان ۱۲۸۳۸ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۴۷۷۵ بلیت تمام‌بها ، ۱۷۱۷ بلیت نیم‌بها، ۳۲۵۵ بلیت با تخفیف و ۳۰۹۱ بلیت میهمان ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گیشه این اثر با قیمت ۷۰ هزار تومان رقم ۵ میلیارد ۶۶۶ میلیون و ۵۰ هزار ریال ثبت شده است.

تماشاخانه چهارسو: میزبان ۲ نمایش «فاندو و لیز» و «پرومته طاعون» بوده است.

نمایش «فاندو و لیز» به کارگردانی «هوشمند هنرکار» که به تازگی اجرای خود را آغاز کرده طی ۷ اجرا که پشت سر گذاشته میزبان ۲۵۸ تماشاگر بوده است.برای این نمایش ۶۰ بلیت تمام‌بها،۴۲ بلیت نیم‌بها، ۱۲بلیت با تخفیف و ۱۴۴ بلیت میهمان ارائه شده است. در گیشه این اثر با قیمت ۳۰ هزار تومان رقم ۲۷ میلیون و ۱۸۰ هزار ریال ثبت شده است.

نمایش «پرومته طاعون» به کارگردانی «شهاب آگاهی» که به تازگی اجرای خود را آغاز کرده طی ۶ اجرا که پشت سر گذاشته میزبان ۲۸۷ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۸۷ بلیت تمام‌بها، ۵ بلیت نیم‌بها، ۷۱ بلیت با تخفیف و ۱۲۴ بلیت میهمان ارائه شده است. در گیشه این اثر با قیمت ۳۰ هزار تومان رقم ۴۳ میلیون و ۸۹۰ هزار ریال ثبت شده است.

تماشاخانه قشقایی: میزبان ۲ نمایش «مردی به نان دایک» و اجراخوانی بوده است.

 نمایش «مردی به نان دایک» به کارگردانی «مهدی میامی» که به تازگی اجرای خود را آغاز کرده طی ۸ اجرا که پشت سر گذاشته میزبان ۵۴۶ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۳۲۴ بلیت تمام‌بها، ۱۱بلیت نیم‌بها، و ۲۱۱ بلیت میهمان ارائه شده است. در گیشه این اثر با قیمت ۳۰ هزار تومان رقم ۹۸ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال ثبت شده است.

نمایش «اجراخوانی» به کارگردانی «گلچهره دامغانی» که به تازگی اجرای خود را آغاز کرده طی ۴ اجرا که پشت سر گذاشته میزبان ۴۶۰ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۳۲۰ بلیت تمام‌بها، ۷۵بلیت نیم‌بها، و ۶۵ بلیت میهمان ارائه شده است. در گیشه این اثر با قیمت ۲۵ هزار تومان رقم ۸۹ میلیون و ۳۷۵ هزار ریال ثبت شده است.

تماشاخانه سایه: نمایش «خرده نان» به کارگردانی «کوروش سلیمانی» که به تازگی اجرای خود را آغاز کرده طی ۸ اجرا که پشت سر گذاشته ۵۴۲ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۳۵۰ بلیت تمام‌بها، ۲۱ بلیت نیم‌بها، ۲۳ بلیت تخفیف‌دار و ۱۴۸ بلیت میهمان ارائه شده است. در گیشه این اثر با قیمت ۳۰ هزار تومان رقم ۱۱۳ میلیون و ۶۷۰ هزار ریال ثبت شده است.

تماشاخانه سنگلج نیز آمار تفکیکی خود را به شرح زیر اعلام کرد:

این تماشاخانه پذیرای نمایش «بنگاه تاترال» به کارگردانی «نسیم تاجی» است که ۲۳ آذرماه میزبان ۳۳۶ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۱۷۱ بلیت تمام‌بها ۳ بلیت نیم‌بها، و ۱۶۲ بلیت میهمان ارائه شده که جمع گیشه ۵ روز فروش این نمایش ۴۳ میلیون و ۱۲۵ هزار ریال ثبت شده است.

این تماشاخانه پذیرای نمایش «قحط الرجال» به کارگردانی «محمدرضا آزادفر» است که تا ۲۳ آذرماه میزبان ۱۱۲۱ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۲۵۷ بلیت تمام‌بها، ۲۳۶ بلیت نیم‌بها، ۲۴۳ بلیت تخفیف‌دار و ۳۸۵ بلیت میهمان ارائه شده که جمع گیشه ۸ روز فروش این نمایش ۱۴۲ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال ثبت شده است.

در نهایت تالار هنر در هفته‌ای که گذشت آمار دو نمایش خود را این‌گونه اعلام کرد:

۱- نمایش «سفر به آینده» به کارگردانی «محمد عبدی» که ۳۲ اجرای خود را ‍‍پشت سر گذاشته است پذیرای ۲۸۰۰ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۱۰۷۷ بلیت تمام‌بها، ۵۶۳ بلیت نیم‌بها، ۵۰۶ بلیت تخفیف‌دار و ۶۵۴ بلیت میهمان صادر شده است. این نمایش با بلیت ۲۰ هزار تومانی در گیشه ۳۴۷  میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروش داشته است.

۲- نمایش «از کجا اومدیم» به کارگردانی «محمد عاقبتی» که ۲۹ اجرای خود را پشت سر گذاشته است پذیرای ۳۰۰۶ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۱۸۶۴ بلیت تمام‌بها، ۷۶۴ بلیت نیم‌بها، ۷۴ بلیت تخفیف‌دار و ۳۰۴ بلیت میهمان صادر شده است. این نمایش با بلیت ۲۰ هزار تومانی در گیشه ۴۶۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروش داشته است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش کمدی و موزیکال «مبارک و راز شهر قصه» در فریمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریمان اعلام کرد: این نمایش کمدی و موزیکال، نوشته «عرفان حلمی» و به کارگردانی خود نویسنده، از ۲۷ تا ۲۹ فروردین ماه، برای عموم در حال اجرا است.   در این نمایش که با همکاری و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریمان و در محل در سالن تئاتر این اداره اجرا می‌شود، یاصر نصری، علی پیری، امیدرضا سعیدپوش، ساجده یوسفی، مبینا عابدینی، محمد مهدی شجری، امید محمد فرقانی، معین صبورنیا و عرفان حلمی به ایفای نقش می‌پردازند.    این نمایش طی سه روز با یاری کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری و گروه هنری میثاق، میزبان علاقمندان به نمایش است.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه هنرهای تجسمی بناهای تاریخی ایران افتتاح شد
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • (ویدئو) حمله ایران نمایشی بود؟ اگر می‌توانید شما هم نمایش دهید!
  • اجرای نمایشی که ستاره پسیانی دید و به آتیلا پسیانی تقدیم شد
  • فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد
  • اعلام آمار بازدید از نمایشگاه نوروزی موزه هنرهای معاصر تهران
  • توقف بلیت فروشی نمایش گالیله تحت تاثیر ممنوع‌الکاری یکی از بازیگران
  • اجراهای عمومی نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر رضوی مشخص شدند+فیلم
  • جدول اجرای عمومی نمایش‌های هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی مشخص شد
  • اجرای نمایش کمدی و موزیکال «مبارک و راز شهر قصه» در فریمان