Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا - سخنگوي هيات نظارت بر رفتار نمايندگان گفت اين هيات، ظهر يا عصر امروز براي بررسي حواشي کليپ منتشره برخورد با نماينده سراوان در ورودي گمرک با حضور وزير اقتصاد و نماينده مربوطه تشکيل جلسه مي دهد .

به گزارش خبرنگار پارلماني ايرنا، محمد جواد جمالي در حاشيه جلسه علني امروز سه شنبه مجلس در جمع خبرنگاران گفت: نماينده مردم سراوان به گمرک تهران مراجعه اي داشته و در ورودي گمرک با مشکلاتي مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخي به اشتباه اين اتفاقات را به ورودي مجلس نسبت دادند که درست نيست.
وي افزود: نماينده سراوان مدعي است که فيلم منتشر شده در فضاي مجازي تنها مربوط به 30 ثانيه از آن اتفاقات است و همه موضوع را شامل نمي‌شود.
جمالي ادامه داد: ايشان دقايقي معطل شده‌اند که اين باعث عصباني و تهديد شدن هر دو طرف و بيان جملاتي شده که در نهايت حراست حرکتي را انجام داد.
وي افزود:در ابتداي جلسه علني امروز مجلس، بسياري از نمايندگان به هيات رئيسه اعتراض کردند، همزمان وزير اقتصاد در يکي از فراکسيون‌ها حضور داشت لذا از او براي حضور در جلسه غير علني دعوت شد تا موضوع مورد بررسي قرار گيرد.
جمالي تاکيد کرد: اين حرکت مورد تاييد نيست و رييس مجلس تاکيد داشت که حتما اين موضوع مورد رسيدگي و بررسي قرار گيرد.
نماينده مردم فسا در مجلس گفت: آقاي وزير هم چون مستقيم درگير قضيه نبود قرار شد که آخرين مستندات و اطلاعات را بياورد لذا احتمالا ظهر يا بعد از ظهر امروز جلسه‌اي با وزير اقتصاد برگزار مي‌کنيم که اگر نياز باشد نماينده سراوان هم براي ارائه توضيحات دعوت مي‌شود.
سخنگوي هيات نظارت بر رفتار نمايندگان گفت: ما هم الفاظ به کار برده شده را تاييد نمي‌کنيم ولي قبول کنيد که نمايندگان با فشارها و درخواست‌هاي زيادي مواجه هستند، بخصوص در روزهاي دوشنبه‌اي که جلسات علني برگزار مي‌شود آنها به ادارات کل و وزارت‌خانه ها و سازمان‌ها و موسسه‌ها مراجعه مي‌کنند و فشار روي آنها زياد است.
جمالي گفت: رفتار اين نماينده را تاييد نمي‌کنم حتي اگر خود نماينده سراوان هم به شرايط قبل برگردد رفتارش را قبول نمي‌کنم . به هر حال عواملي باعث بروز اين رفتارها شده است کما اين که توقع مردم داشتن سعه صدر و تحمل بالاتر است.
وي افزود: نمايندگان بايد صبر بيشتري داشته باشند، فشارهاي زيادي به نمايندگان از ناحيه مردم براي رفع مشکلاتشان وارد مي‌شود بهتر است آنها توقعاتشان را کمتر کنند و يا طوري تنظيم نمايند که اين همه فشار به نمايندگان وارد نشود تا شاهد چنين واکنش‌هايي که مورد تاييد ما هم نيست ، نباشيم.
سخنگوي هيات نظارت بر رفتار نمايندگان در پاسخ به اين سوال که آيا استيضاح وزير اقتصاد در اين باره بحق است يا خير گفت: استيضاح مربوط به هيات نظارت نخواهد بود و اين موضوع به درخواست تعدادي از نمايندگان مي‌تواند مطرح شود که مسير خاص خود را دارد.
وي تصريح کرد: اين ها ربطي به روند بررسي هيات نظارت بر رفتار نمايندگان ندارد، البته بعيد مي‌دانم که استيضاح فقط به اين دليل صورت گرفته باشد.
به گزارش ايرنا، محمد باسط درازهي نماينده سراوان که فيلم درگيري لفظي او با کارمند يکي از ادارات دولتي در شبکه‌هاي اجتماعي منتشر شد روز گذشته به انتشار اين فيلم واکنش نشان داد.
نماينده مردم سراوان روز گذشته در واکنش به انتشار کليپ درگيري لفظي وي با يک کارمند اظهار داشت: بنده سه شنبه هفته گذشته با رييس گمرک ايران در اداره گمرک مرکزي وقت ملاقات داشتم و قرار بود تا درباره مسائل گمرکي حوزه انتخابيه خود با وي بحث و گفتگويي داشته باشم.
وي افزود: رييس گمرک به دليل نبود وقت قرار ملاقات را به امروز موکول کرد و بنده حدود 40 تا 45 دقيقه جلوي در معطل بودم. دو کارمندي که در آنجا حضور داشتند در واکنش به پيگيري بنده با رييس گمرک ضمن توهين، گفتند که هر چه مي‌کشيم از دست امثال شماست!
درازهي ادامه داد: بحث و چالش حدود سه دقيقه به طول انجاميد و افرادي که مبادرت به فيلم‌برداري کرده بودند با تدوين فيلم قسمت‌هايي که بنده را مورد توهين قرار داده بودند را حذف کرده‌اند.
نماينده مردم سراوان همچنين گفت: کارمندي که تصويرش در فيلم مشخص است با ادبيات بسيار سخيف، بيان دشنام، از ملاقات بنده با رييس گمرک ممانعت کرد که در نهايت درگيري پيش آمد و بنده را با بي‌احترامي از اداره بيرون انداختند.
درازهي تصريح کرد: بنده با وزارت اقتصاد تماس گرفتم تا هماهنگي‌هاي لازم را انجام دهد و نهايتا پس از دو تا سه ساعت معطلي موفق به انجام ملاقات نشدم.
سيام**9121
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیپ| سعدآباد پرحاشیه

کلیپ| سعدآباد پرحاشیه

دیگر خبرها

  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • کلیپ| سعدآباد پرحاشیه
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان